• Äldre 21 Sep 00:41
    661 visningar
    0 svar
    0
    661

    Relationsproblem

    Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja, men jag har ett problem. I 95% upplever jag att min sambo tycker att det är mitt fel när vi bråkar. Hon tycker att jag vrider å vänder på allt, jag snackar skit, jag ljuger, jag hittar på, jag lägger allt till min fördel o.s.v. Det är aldrig hennes fel, jag kan inte ens komma på att hon tyckt att hon någonsin har haft fel under våra 4 år tillsammans. Vi har bråkat mycket och är två tjejer så det är klart att det blir mer drama än vanligt.

    Jag är tom, jag är slut. Jag orkar inte mer! Det är nog mer det jag vill säga. Kan det alltid vara mitt fel?!?!?! Ja, jag har lätt att bli besviken, arg och ledsen. Men ärligt, hur kan det bara vara mitt fel? Vad är det som är så jävla korkat med mig som gör att det bara är jag som startar bråk? Varför är det aldrig hennes fel?


    Jag exploderar bara jag tänker på det. Hur fan ska jag ta mig vidare? Och ja, jag äter medicin för ångest. Det tycker hon är ett bra argument, ''Ät medicin så att du blir glad'' Jag har tydligen väldigt mycket problem.


     


    Snälla, någon, bara skriv. Något. Någon som har varit med om samma? För övrigt så har jag levt med en narcissistisk mamma och jag var offret. Justja, psykopat är också något jag är. Jag orkar inte. Hur kan det vara så mycket fel på mig? Jag börjar tro att det är mitt fel nu varje gång och att jag är boven i dramat. Jag försöker lösa problem hon tycker att  jag har och frågar henne sen om hon märkt skillnad, men det har hon inte. Och slutar jag med en sak, så börjar en annan ,påstår hon.

Svar på tråden Relationsproblem