• KsdPappa

    Chans till sidoromans, men var nånstans?

    Hej kära familjevänner!
    Hur ser det ut på familjeliv med monogamin?
    Håller ni er till er partner eller sneglas det ibland åt andra håll?
    Det här är en tråd för oss som lever i ett förhållande, men av någon anledning saknar något i vår partner och funderat eller rent av redan börjat snegla lite åt ett annat håll.

    Känner man att man är eller funderar på en sidoromans så rösta ovan!

    Vad som är en sidoromans kan diskuteras, men i denna frågeställning räknar vi allt från sexchattande till hela vägen kan i min värld vara en sidoromans.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Chans till sidoromans, men var nånstans?
  • Anonym (Ensam)

    Är gift med en arbetsnarkoman som inte är ett dugg villig att dra ned på vare sig sitt jobbande eller matintag, så jag funderar starkt på att skaffa minst 1 älskare eller flera.
    När den jag är gift med inte är ett dugg intresserad av vad jag vill och behöver så anser jag mig vara i min fulla rätt att då skaffa det på annat håll. 
    Äktenskap handlar om i nöd och lust och att finnas där för varandra och när han inte håller sin del av det avtalet så får han skylla sig själv!

    Tänkte skaffa mig en sällskapsman som kan umgås med mig om kvällarna och hjälpa mig med hem och trädgård och bilskötsel och så kan vi ha vild sex efter att vi uträttat lite nytta i hemmet. 
    Är samma man även intresserad av att köra MTB, längdskidor, gå i skogen osv så blir det ännu mera sex för honom eller så får jag skaffa mig en man som träningskompis och ha sex med.

  • Fritz08

    Jag återkommer för en längre text när jag skriver på en dator.

  • KsdPappa

    Kul med lite respons, hoppas på mer under helgen! :)

    Tänk på att inte bjuda ut er till högstbjudande här (inga kontaktannonser) så tråden får ligga kvar. 

    Den som vill beskriva sin situation och få personlig respons kan hellre göra det inloggad och låta andra läsa mellan raderna i så fall (och kanske hoppas på ett PM).

  • Anonym (Fia)

    Vi från Stockholm, får vi inte rösta eller tror du att vi är mer trogna än övriga landet?

  • KsdPappa
    Anonym (Fia) skrev 2018-09-21 16:29:56 följande:

    Vi från Stockholm, får vi inte rösta eller tror du att vi är mer trogna än övriga landet?


    Här hoppas jag få lite hjälp av en som har bättre koll, men Stockholm ligger på gränsen mellan Uppland och Södermanland.
    Såklart vill vi ha din röst med så vi får hoppas att någon kan reda ut var gränsen går, håll ut! 
  • Uffeking
    Anonym (Ensam) skrev 2018-09-21 10:17:27 följande:

    Är gift med en arbetsnarkoman som inte är ett dugg villig att dra ned på vare sig sitt jobbande eller matintag, så jag funderar starkt på att skaffa minst 1 älskare eller flera.

    När den jag är gift med inte är ett dugg intresserad av vad jag vill och behöver så anser jag mig vara i min fulla rätt att då skaffa det på annat håll. 

    Äktenskap handlar om i nöd och lust och att finnas där för varandra och när han inte håller sin del av det avtalet så får han skylla sig själv!

    Tänkte skaffa mig en sällskapsman som kan umgås med mig om kvällarna och hjälpa mig med hem och trädgård och bilskötsel och så kan vi ha vild sex efter att vi uträttat lite nytta i hemmet. 

    Är samma man även intresserad av att köra MTB, längdskidor, gå i skogen osv så blir det ännu mera sex för honom eller så får jag skaffa mig en man som träningskompis och ha sex med.


    Intresserad..uppland
  • Anonym (Ensam)
    Uffeking skrev 2018-09-21 16:37:39 följande:
    Intresserad..uppland
    För långt bort!
  • Anonym (123)
    Anonym (Ensam) skrev 2018-09-21 10:17:27 följande:

    Är gift med en arbetsnarkoman som inte är ett dugg villig att dra ned på vare sig sitt jobbande eller matintag, så jag funderar starkt på att skaffa minst 1 älskare eller flera.
    När den jag är gift med inte är ett dugg intresserad av vad jag vill och behöver så anser jag mig vara i min fulla rätt att då skaffa det på annat håll. 
    Äktenskap handlar om i nöd och lust och att finnas där för varandra och när han inte håller sin del av det avtalet så får han skylla sig själv!

    Tänkte skaffa mig en sällskapsman som kan umgås med mig om kvällarna och hjälpa mig med hem och trädgård och bilskötsel och så kan vi ha vild sex efter att vi uträttat lite nytta i hemmet. 
    Är samma man även intresserad av att köra MTB, längdskidor, gå i skogen osv så blir det ännu mera sex för honom eller så får jag skaffa mig en man som träningskompis och ha sex med.


    Varför inte bara lämna honom då?
  • Anonym (Fia)
    Fritz08 skrev 2018-09-22 18:50:27 följande:

    Vi som bor i Stockholm kan räknas till Uppland


    Nu röstade jag Sörmland innan jag läste svaren. Bor ju ändå söder om Slussen.
  • VillMerVI
    Anonym (Ensam) skrev 2018-09-21 10:17:27 följande:

    Är gift med en arbetsnarkoman som inte är ett dugg villig att dra ned på vare sig sitt jobbande eller matintag, så jag funderar starkt på att skaffa minst 1 älskare eller flera.
    När den jag är gift med inte är ett dugg intresserad av vad jag vill och behöver så anser jag mig vara i min fulla rätt att då skaffa det på annat håll. 
    Äktenskap handlar om i nöd och lust och att finnas där för varandra och när han inte håller sin del av det avtalet så får han skylla sig själv!

    Tänkte skaffa mig en sällskapsman som kan umgås med mig om kvällarna och hjälpa mig med hem och trädgård och bilskötsel och så kan vi ha vild sex efter att vi uträttat lite nytta i hemmet. 
    Är samma man även intresserad av att köra MTB, längdskidor, gå i skogen osv så blir det ännu mera sex för honom eller så får jag skaffa mig en man som träningskompis och ha sex med.


    I vilket område finns denna ouppvaktade kvinna?
    Jag har eget företag inom allt-i-allo för hem och kontor och vill absolut hjälpa dig!
    Finns i södra storstockholm med stort arbetsfält
Svar på tråden Chans till sidoromans, men var nånstans?