• Katten22

    En narcissist vill görs en osäker?

    Har skrivit i en ridigare tråd om att jag upptäckt stt min pojkvän eller vad man nu kan kalla det har extrema drag för att vara en narcissist. Jag har läst att et narcissistiskt gör allt för att få sin partner att känna sig osäker. Kan någon utveckla detta? Att de får mer makt genom en osäker partner?

    Tänker de knte att tanken finns att man gör slut ifall man inte känner sig säker?min pojkvän skriver enbart när det passar honom, ibland ignorerar han mig helt. Detta får självklart mig osäker, men genom stt ha läst på om narcissist har jag insett att han lider av det.

    Någon som även vet hur en narcissist reagerar om man lämnar honom? I somras ignorerade min pojkvän mig i 6 veckor för att sedan bli arg på mig o lägga skulden på mig när han hörde av sig o jag gått vidare.

    Jag har även läst att de ser till att få sitt offer på kroken o behålla henne där. För stt sedan göra sig av med det när de inte får ut något merz någon som kan utveckla det?

    Jag har märkt att han ignorerar mig mer när jag gått emot honom o han inte fått som han vill.

Svar på tråden En narcissist vill görs en osäker?