• Äldre 30 Sep 00:36
    1695 visningar
    2 svar
    2
    1695

    -på stickan

    Har nu varit utan min mens i fyra månader, tagit två test båda negativt. Enligt sjukvården tar de inte i mig förens den varit borta i sex månader. Nu är de ju så att jag känner både de ena och andra tror jag är knäpp vill ju inte hoppas men mår som jag vore gravid det känns skit jobbigt, att inte veta och ska bara gå här och vänta. Efter första slog jag bort tanken på barn men en månad senare började jag må dåligt tog ett till neg. Efter en vecka eller så mådda jag som vanligt igen men nu har mågot annat börjat blir skogstokig att känna mig så här. testen visar ju nej Vad ska jag göra ska jag bara vara i två månader till??


    ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
  • Svar på tråden -på stickan
  • Äldre 30 Sep 00:39
    #1

    Det är ju högst osannolikt att du är gravid om du tagit två negativa test, låter snarare som att det är hormoner som spökar. Tror det finns privata lab där man kan ta hcg-prov via blodet, har själv inte testat, men googla. Då får du i alla fall definitivt svar. Lycka till!

  • Äldre 30 Sep 05:31
    #2

    Mm de va ju det jag ville ha av sjukvården men de vill inte förens om två månader, de säkert inget men att att känna som jag gör med ömma bröst man knappt kan ta i molande väk i mage rygg och kvalmig känsla fram och åter. När man mår så här sätter de ju griller i huvudet. Men hormon fel de va något, då man bli både ena och andra.


    ge mig sinnesro att aceptera se ja inte kan förändra, mod att förändra de ja kan,och förstånd att inse skillnaden.
Svar på tråden -på stickan