• Pillis123

    Förvirrad

    Någon som ser något. Jag ser och min vän ser. Har haft molande värk i någon vecka i tjejmagen, varit så jävla grinig och sur. Och idag på förmiddagen kom det liteaprikos färgat på pappret bra när jag torkade mig. Och nu är det försvunnet.

  • Svar på tråden Förvirrad
  • Aniiee

    Om du måste fråga så är svaret "neg".


    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Anonym (Tilde)

    Jättesvagt streck tycker jag mig se. Tyvärr så är det ?bara? att vänta ett par dar och sen testa igen......

  • Pillis123

    Detta är från idag alltså ett dygn senare. Så fick ett svagt igår med RFSU, och samma test morgonen igår som blev negativt. Och detta testet idag runt 21:30 typ. Tycker det är starkare idag. Men då kommer min fråga, hur kan jag först få ett väldigt svagt igår kväll, negativt imorse och lite starkare positivt nu på kvällen.??

  • Anonym (Tilde)
    Pillis123 skrev 2018-10-04 00:21:27 följande:

    Detta är från idag alltså ett dygn senare. Så fick ett svagt igår med RFSU, och samma test morgonen igår som blev negativt. Och detta testet idag runt 21:30 typ. Tycker det är starkare idag. Men då kommer min fråga, hur kan jag först få ett väldigt svagt igår kväll, negativt imorse och lite starkare positivt nu på kvällen.??


    Urinen är olika mycket koncentrerad kanske? Du får ta med morgonurin i morgon bitti.
Svar på tråden Förvirrad