• Äldre 3 Oct 17:14
    5643 visningar
    32 svar
    32
    5643

    Börjar med Letrozol oktober -18

    Som rubriken säger, ska börja äta Letrozol imorgon med förhoppningen att det leder till en bebis. Har försökt i över ett år, har konstaterad pcos. Någon mer som ska påbörja behandling nu? Eller någon som kan dela med sig av erfarenheter?

  • Svar på tråden Börjar med Letrozol oktober -18
  • Äldre 3 Oct 20:56
    #1

    Jag avslutade min första kur nu i måndags, så nu håller vi alla tummar och tår för att det ska gå vägen nu ????????

    Vi har försökt i drygt 2år nu ???? Men hoppas som sagt att Tabletterna ska hjälpa oss nu ????

  • Äldre 3 Oct 20:57
    #2

    Jag avslutade min första kur nu i måndags, så nu håller vi alla tummar och tår för att det ska gå vägen nu..

    Vi har försökt i drygt 2år nu..Men hoppas som sagt att Tabletterna ska hjälpa oss nu

  • Äldre 3 Oct 21:36
    #3

    Jag tog ca 7 kurer enkeldos med letrozol och blev till slut gravid. Ligger här nu med en son på 2,5 veckor. Så lycka till och ge inte upp!!

  • Äldre 3 Oct 22:02
    #4
    Promenadlimpa skrev 2018-10-03 20:57:56 följande:

    Jag avslutade min första kur nu i måndags, så nu håller vi alla tummar och tår för att det ska gå vägen nu..

    Vi har försökt i drygt 2år nu..Men hoppas som sagt att Tabletterna ska hjälpa oss nu


  • Äldre 3 Oct 22:04
    #5
    Promenadlimpa skrev 2018-10-03 20:57:56 följande:

    Jag avslutade min första kur nu i måndags, så nu håller vi alla tummar och tår för att det ska gå vägen nu..

    Vi har försökt i drygt 2år nu..Men hoppas som sagt att Tabletterna ska hjälpa oss nu


    Då ska du göra ultraljud snart då? Jag vill snabbspola tiden några veckor nu, så otålig! Tänk om det är nu det går vägen för oss!
  • Äldre 3 Oct 22:06
    #6
    Orkide skrev 2018-10-03 21:36:24 följande:

    Jag tog ca 7 kurer enkeldos med letrozol och blev till slut gravid. Ligger här nu med en son på 2,5 veckor. Så lycka till och ge inte upp!!


    Ååh, grattis! Nyfiken, varför fick du fortsätta med enkelkurer så länge? Som jag förstått det kan man öka dosen om det inte tar sig?
  • Äldre 4 Oct 02:11
    #7
    Ma18 skrev 2018-10-03 22:06:46 följande:

    Ååh, grattis! Nyfiken, varför fick du fortsätta med enkelkurer så länge? Som jag förstått det kan man öka dosen om det inte tar sig?


    Tack! Jag fick ägglossning varje gång så att öka dosen hjälpte inte mig. Håller nu tinmarna för er!!
  • Äldre 6 Oct 13:15
    #8

    Är på sjätte kuren enkeldos nu och inväntar äl. Snälla låt det ta sig någon gång ????. Har svår pcos och försöker hålla modet uppe. Finns många solskenshistorier med att det tar sig direkt. Synd att man själv inte var någon sådan! Men på ett sätt eller ett annat ska det ju gå!

    Säker på att det tillslut kommer gå vägen för mig och över er! , har du inte lika svår pcos kanske det går mycket snabbare! Håller tummarna :)

  • Äldre 7 Oct 22:01
    #9
    Maja921420 skrev 2018-10-06 13:15:22 följande:

    Är på sjätte kuren enkeldos nu och inväntar äl. Snälla låt det ta sig någon gång ????. Har svår pcos och försöker hålla modet uppe. Finns många solskenshistorier med att det tar sig direkt. Synd att man själv inte var någon sådan! Men på ett sätt eller ett annat ska det ju gå!

    Säker på att det tillslut kommer gå vägen för mig och över er! , har du inte lika svår pcos kanske det går mycket snabbare! Håller tummarna :)


    Håller tummarna att det tar sig denna gång för dig! Har det varit tal om att byta metod för dig eller ska du fortsätta med enkeldoser?

    Jag har hyfsat lindrig pcos, försöker ställa in mig på att det kommer ta ett tag ändå men man vill ju så gärna att det ska bli resultat direkt..
  • Äldre 8 Oct 10:10
    #10
    Ma18 skrev 2018-10-03 22:04:39 följande:

    Då ska du göra ultraljud snart då? Jag vill snabbspola tiden några veckor nu, så otålig! Tänk om det är nu det går vägen för oss!


    Ja, jag ska på UL idag!!! Så nu hoppas vi på det bästa =)
Svar på tråden Börjar med Letrozol oktober -18