• Inelg

    Rekommendera en bra ivf klinik Stockholm tack!

    Hej. Vi har gjort lyckad ivf på Huddinge vis landstinget och vill ha syskon. Vill naturligtvis gå till en klinik med gott rykte och hög rate lyckade ivf.

    Kan någon rekommendera?

    (På Huddinge sa dom att man bara kan göra ivf landstingsfinansierat eller vid särskilda fall)

  • Svar på tråden Rekommendera en bra ivf klinik Stockholm tack!
  • vinterbebis12

    Jag har gjort IVF på både Livio Kungsholmen och Gärdet. Båda med trevlig och kompetent personal och bra resultat. Tycker även Sophiahemmet verkar jättebra.

  • Sjuttiosjuan

    Stockholm Ivf i Hammarby sjöstad! Jättebra klinik med superduktig personal. Vi gjorde 4 försök där och dom gjorde verkligen sitt yttersta och gav oss individanpassade lösningar som dom absolut inte gjorde under våra landstingsförsök där dom körde typ samma på alla patienter.

    Kan varmt rekommenderas!

  • Inelg
    vinterbebis12 skrev 2018-10-07 07:54:26 följande:

    Jag har gjort IVF på både Livio Kungsholmen och Gärdet. Båda med trevlig och kompetent personal och bra resultat. Tycker även Sophiahemmet verkar jättebra.


    Tack för svar. Varför bytte du från den ena till den andra?
    har don bra statestik?
  • Inelg
    Sjuttiosjuan skrev 2018-10-07 22:05:05 följande:

    Stockholm Ivf i Hammarby sjöstad! Jättebra klinik med superduktig personal. Vi gjorde 4 försök där och dom gjorde verkligen sitt yttersta och gav oss individanpassade lösningar som dom absolut inte gjorde under våra landstingsförsök där dom körde typ samma på alla patienter.

    Kan varmt rekommenderas!


    Tack för tips
  • vinterbebis12
    Inelg skrev 2018-10-13 11:23:27 följande:
    Tack för svar. Varför bytte du från den ena till den andra?
    har don bra statestik?
    Jag gjorde landstingsförsöken samt syskonförsök på Gärdet. När vi sedan ville ha barn nr 3 bytte jag till Kungsholmen ef de ligger ganska nära jobb och bostad. Har inte kollat på statistiken men varit nöjd med båda. Blir ju lätt personberoende. Tycker tex Åsa som varit på Kungsholmen och nu är på Gärdet är väldigt bra.
  • Inelg
    vinterbebis12 skrev 2018-10-13 13:50:31 följande:
    Jag gjorde landstingsförsöken samt syskonförsök på Gärdet. När vi sedan ville ha barn nr 3 bytte jag till Kungsholmen ef de ligger ganska nära jobb och bostad. Har inte kollat på statistiken men varit nöjd med båda. Blir ju lätt personberoende. Tycker tex Åsa som varit på Kungsholmen och nu är på Gärdet är väldigt bra.
    Blev det barn nu sista gången? Och isåfall när gjorde du behandlingen?
  • vinterbebis12
    Inelg skrev 2018-10-13 15:09:27 följande:
    Blev det barn nu sista gången? Och isåfall när gjorde du behandlingen?
    Jag är i v7 nu så vet inte ännu om det här går hela vägen. Detta är vårt andra trepack för att få nr3. Blev gravid även på första trepacket men då förlorade vi graviditeten i v12 pga en blodförgiftning hos mig.
Svar på tråden Rekommendera en bra ivf klinik Stockholm tack!