• Äldre 8 Oct 18:29
    2203 visningar
    5 svar
    5
    2203

    sex med en annan

    tjena!

    jag är en 37 årig man och har länge under mitt liv levt med en sambo. för två år sedan gjorde vi slut och jag har ni gett mig ut på marknaden igen. 

    jag har börjat träffa en 23 åring och hon är hopplöst förälskad i mig men jag känner inte samma sak. men igår så gav jag förslaget om att vi kunde ha ett öppet förhållande. hon sa då att hon inte skulle kunna vara med någon annan än mig. men i själva verket tänkte jag bara att vårat förhållande skulle bara vara öppet för mig. jag känner att det är rätt eftersom jag som man har mer att säga till om. 

    vi är nu tillsammans men jag ligger med andra tjejer trots allt, då vi har som ett öppet förhållande. 
    Börjar känna mig lite osäker på om detta är rätt. 

    vad tycker ni?
    PS. hon vet inte att jag ligger med andra

  • Svar på tråden sex med en annan
  • Anonym (Snige­lspår)
    Äldre 8 Oct 19:12
    #1

    Låter ju som att du inte vill ha ett förhållande medans hon verkligen vill ha det.. Tycker ni borde vara KK då man inte har några bestämmelser om vem eller vilka man ligger med även om man gillar att ha sällskap av någon speciell.

  • Anonym (Usch)
    Äldre 9 Oct 08:00
    #2

    Gör slut för hennes skull.

    Vadå att du har mer att säga till om eftersom du är man?

    Du har inte högre status endast för att du är man och ditt sätt att tänka om det ger mig rysningar. Eftersom du uppenbarligen inte känner samma sak som henne är det bättre att du gör slut och ligger med dom andra tjejerna som du ligger med redan nu. Då kan du göra det utan att ha ert ?öppet förhållande? som du nu kallar det (trots att hon inte vet om att ni har det)

    Usch, jag mår illa av ditt tänkesätt om att du är mer värd.

  • Äldre 9 Oct 08:23
    #3

    Jag tycker du är en äkta SVINPÄLS som behandlar din "flickvän" på detta vis - var rak och ärlig människa - YNKRYGG kan du lägga till i ditt CV också.

  • Furti
    Äldre 9 Oct 08:35
    #4

    Du bör dra dig ur helt och hållet. Den stackars tjejen får då en chans att hitta en riktig pojkvän/blivande make, och du kan fortsätta ha sex med andra utan att behvöva såra någon.

    Win-win som det heter på gammelmanagementsvenska.

  • Äldre 9 Oct 22:47
    #5
    mrmouse skrev 2018-10-08 18:29:32 följande:

     vi är nu tillsammans men jag ligger med andra tjejer trots allt, då vi har som ett öppet förhållande. 
    Börjar känna mig lite osäker på om detta är rätt. 

    vad tycker ni?
    PS. hon vet inte att jag ligger med andra


    Hahaha - du måste skoja mannen!

    Det du beskriver är INTE ett "öppet förhållande" utan kallas för otrogen. Googla på det... Tomte
Svar på tråden sex med en annan