• Anonym (.)
    Äldre 9 Oct 22:45
    1596 visningar
    6 svar
    6
    1596

    Hur går man till för att ligga och förstå att den andre är intresserad för mys?

    Hej!

    Jag har ingen som helst aning om hur man skall gå till väga för att sedan mysa med varandra. Hur gör man det ''överenskommelsen''? Man går ju inte och frågar rakt ut, så hur går det till?

    Jag är inte intresserad av att lura någon stackare att bli intresserad av en genom förälskelse. Jag pratar helt enkelt om att båda går med på mysa och ha skoj tillsammans.

    Jag är en man och tänker absolut inte lura in någon. Så inga elaka tips om att få någon att inbilla sig om saker och ting, tack.

    Jag är intresserad över att få höra hur det egentligen går till. Hur kan man göra det på bästa sätt?

    Vad föredrar ni kvinnor?

    Är det kanske någonting ni gör för att ni verkligen vill att mannen skall förstå att ni är absolut intresserade för att mysa?

    Vad skulle ni vilja att männen skall göra?

    Tack för svar och tips!

  • Svar på tråden Hur går man till för att ligga och förstå att den andre är intresserad för mys?
  • Äldre 9 Oct 22:47
    #1
    +1

    Mysa? Bara ordet är en cockblocker.


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • Anonym (kropp­sspråk­)
    Äldre 9 Oct 22:54
    #2

    Mysa från när? Har ni kommit hem och är på dejt eller hur menar du?

    Om man väl kommit hem och klickar med varann finns det väl inga egentliga regler. Man måst ju läsa av varandras kroppsspråk, kommunicera, beröra varandra lite långsamt innan man kastar sig över och sticker in tungan. Fast ibland är det ju så hett att man inte ens hinner hem eller ens hinner fundera över det;) Om man väl är tänd på varann och har kemi brukar det sköta sig själv. Det är när man inte får kemi som man börjar fundera och det blir konstigt.

  • Äldre 9 Oct 23:35
    #4

    Du behöver inte ta upp det som att " ska du och jag leka" utan börja med det som ett helt vanligt diskussionsämne och fråga hur hon ser på tex ett kk-förhållande. Luska lite.

    Sedan kan du gå vidare från hennes svar.

  • Anonym (.) Trådstartaren
    Äldre 10 Oct 03:57
    #5
    Anonym (Eh...) skrev 2018-10-09 23:05:00 följande:

    Lite osmakligt att lägga en hur-får-jag-kvinnor-i-säng-tråd under sorg i känsliga rummet...


    Du har fullkomligt rätt. Jag skulle vilja lägga den på ''Sex & Samlevnad''. När jag skapade tråden var det inget jag tänkte på. Jag visste inte att man kunde vara anonym där.

    Jag la i denna kategori, mer för att vara anonym. Snarare än att jag bär på sorg. Jag är nämligen nyfiken över hur man går till väga.
  • Anonym (.) Trådstartaren
    Äldre 10 Oct 03:59
    #6
    Anonym (kroppsspråk) skrev 2018-10-09 22:54:42 följande:

    Mysa från när? Har ni kommit hem och är på dejt eller hur menar du?

    Om man väl kommit hem och klickar med varann finns det väl inga egentliga regler. Man måst ju läsa av varandras kroppsspråk, kommunicera, beröra varandra lite långsamt innan man kastar sig över och sticker in tungan. Fast ibland är det ju så hett att man inte ens hinner hem eller ens hinner fundera över det;) Om man väl är tänd på varann och har kemi brukar det sköta sig själv. Det är när man inte får kemi som man börjar fundera och det blir konstigt.


    Hm..Tja, kanske.

    Jag pratar väl kanske inte direkt med någon som följer med mig hem. Där får det gå hur som helst och enklare att tyda om är intresserade av samlag eller inte.

    Jag pratar snarare om när man t.ex påträffar någon ute. Och då pratar jag inte heller om krogen.

    Utan jag pratar om utomhus rent allmänt.


Svar på tråden Hur går man till för att ligga och förstå att den andre är intresserad för mys?