• Äldre 9 Oct 22:54
    825 visningar
    7 svar
    7
    825

    gravid eller ?



    vad ser ni på bilden 
  • Svar på tråden gravid eller ?
  • Äldre 10 Oct 00:14
    #1

    Jag ser tyvärr inget, men det gör jag nästan aldrig så det behöver ju inte vara så. Prova om ett par dagar igen så kanske det är tydligare då. Förstår att det är svårt att vänta, jag är i samma sits. Lycka till!

  • Äldre 10 Oct 01:20
    #2

    När har du bim?

    Jag ser något, dock är cb mer eller mindre känd för spökstreck. Har själv haft flera. Så ta ett nytt test om ett par dagar.

    Lycka till och hoppas du får det resultat du vill ha!

  • Äldre 10 Oct 08:25
    #3

    jag tog en digital test och det ++++++++++++++++++++ tack

  • Äldre 10 Oct 14:38
    #4

    Hej! Vad tror ni om mitt test? Jag tycker att jag ser ett svagt svagt svagt streck???????????

  • Äldre 10 Oct 14:49
    #5
    Mcii skrev 2018-10-10 14:38:35 följande:

    Hej! Vad tror ni om mitt test? Jag tycker att jag ser ett svagt svagt svagt streck???????????


    Jag tycker mig se ett streck även om det är väldigt svagt (åtminstone på bilden, syns alltid bättre i verkligheten), sådär såg det ut för mig också, men sedan när jag testade ett cb digitalt stod det att jag var gravid Glad
  • Äldre 10 Oct 14:57
    #6

    Jag har testat digitalt också men det visade negativt. Det kanske är tidigt än, får vänta några dagar och göra ett nytt test. Tack för ditt svar! :)

  • Äldre 11 Oct 10:28
    #7
    Jossch98 skrev 2018-10-10 14:49:35 följande:
    Jag tycker mig se ett streck även om det är väldigt svagt (åtminstone på bilden, syns alltid bättre i verkligheten), sådär såg det ut för mig också, men sedan när jag testade ett cb digitalt stod det att jag var gravid Glad
    jag ser också ett svag streck
Svar på tråden gravid eller ?