• Annakli

    Tidigt gravtest 6-5 före bim.

    Tog ett cb 6 dagar min beräknade mens, ett minimalt otydligt sträck dök upp efter ett par minuter men efter klockan passerat tio minuter syntes sträcket mer tydligt. Och efter 40 minuter syntes de svagt men tydligt. Jag vet att tiden gått ut men hur ska ja tolka det? Har aldrig vart med om detta förut med spöksträck, har jag testat så har de blivit tok negativa om ja inte är gravid inte ens antydan till sträck.. Dagen efter bestämde ja mig för ta ett gammalt gratietssticka som hade bäst före datum för ett år sen. Men min kompis sa de borde funka, när jag tog testet dök först kontroll linjen upp men plötsligt efter par minuter dök en till linje upp och började vandra till mitten. Jag tänkte att jag är gravid ändå, men sträcket fortsatte vandra upp och försvann sedan in i själva kontrollsträcket. Det konstiga är att jag faktiskt tog en sån där stick kvällen innan och fick ingen sån där reaktion men de va tok negativt istället. Så frågan är jag gravid? Har detta vandrade sträck inträffat för någon annan? Cb stickan säger jag är gravid men väldigt sent tiden hade redan passerat tio minuter när de syntes bra.

  • Svar på tråden Tidigt gravtest 6-5 före bim.
  • Annakli


    tog bild på de två cb testerna jag tagit de gula är de äldre testet o de syns mer tydligt när man inte tar kort. De andra vet ja inte om man kan se något eller om ja inbillar mig bara..
  • Omstart2019

    Tyvärr så är CB kända för att ge spökstreck på de testen. Det är ju många dagar före bim så testa ett digitalt test om några dagar.

  • Annakli
    Omstart2019 skrev 2018-10-12 09:31:05 följande:

    Tyvärr så är CB kända för att ge spökstreck på de testen. Det är ju många dagar före bim så testa ett digitalt test om några dagar.


    Hört talas om spöksträck, har aldrig haft dom förut, har jag inte vart gravid har alla test förblivit ofärgade hur länge ja än stirrat på testet. Nu har ja fått spökiga grejer med alla test ja tagit på morgonen.. Ja får väl vänta o avvakta helt enkelt. Fortfarande 5 dagar kvar innan ja ska ha mens.. Så ja är alldeles för tidigt ute.. Har massa diffusa gravid symtomer som frossa, förhöjd temp, vita krämiga fliningar som o bland är genomskinligt som vatten,, rejäl molande värk i magen i en vecka nu. Börjar må illa men de kan ju vara nån stress.. Vi får helt enkelt avvakta o se
  • nonameleft

    Jag tycker att det ser ut som om du är gravid. Om du tar ett Clearblue testa tidigt imorgon borde du rimligtvis få ett klarare besked

  • Annakli
    nonameleft skrev 2018-10-12 12:45:42 följande:

    Jag tycker att det ser ut som om du är gravid. Om du tar ett Clearblue testa tidigt imorgon borde du rimligtvis få ett klarare besked


    Håller tummarna och kommer ta flera tester i morgon även fast ja än är tidigt ute. Hoppas de inte är möjligt att få sånna här "spökstreck" i så fall hoppas ja clearblue slutar tillverka dessa för de otroligt påfrestande o få possetivt som sen visar sig vara falsk. Nästan värre en få negativt. Även om negativt kan vara väldigt jobbigt också såklart
Svar på tråden Tidigt gravtest 6-5 före bim.