• Anonymhb

    Rosa flytningar vecka 5 (4+2)

    Hej!

    Jag är just nu i vecka 5 (4+2) för två månader sedan så fick jag ett missfall i vecka 6 och det började liknande som detta men jag blödde mer och hade ondare.

    Ikväll så gick jag för att kissa och fick en rosa flytning som var lika stor som en tia så inte så stor. Jag har trosskydd på mig men den är helt torr och det har gått några timmar. DOCK så kommer det lite rosa flytningar när jag torkar mig ibland. Molvärk har jag haft till och från sen ägglossning.Ska vänta några dagar och ta ett till test. Både sambon och jag känner oss förtvivlade då vi misstänker att det kommer skita sig igen. Är det någon som har varit i liknande sits och där det har gått bra ?

  • Svar på tråden Rosa flytningar vecka 5 (4+2)
  • Anonym (Lugn)

    Det är EXTREMT vanligt att blöda när man skulle haft sin mens. Ta det lugnt! Det låter helt normalt.

  • Anonym (N)

    Ja, jag har haft ett missfall och ett missed abortion. Har efter det fått två barn, och jag blödde lite i vecka 6 båda gångerna.

  • Anonymhb

    Va skönt att höra att det faktiskt kan vara ofarligt. Vi har en dotter på tre år och kommer inte ihåg om jag fick någon blödning så kan bara tänka på det tidagre missfallet. Nu är bara denna väntan extremt jobbig innan vi vet hur det kommer gå :(

  • Anonym (M)

    Jag har haft rosa-bruna-lätt blodiga flytningar första veckorna med både dottern och i nuvarande graviditet (är i v 37). Även ett missfall men då övergick flytningarna snabbt i kraftig mensliknande blödning. Så för mig betyder rosa flytningar på inget sätt att det är kört. Lycka till!

Svar på tråden Rosa flytningar vecka 5 (4+2)