• Anonym (jag undrar saker)

    Är det här en form av (kvinnligt) Tjatsex?

    Att tjata till sig sex är inte ok, det är de flesta nog överens om. Men jag och några bekanta hade väldigt skiftande åsikter om det här var tjatsex eller inte.

    Dessa är gifta (Vet inte om det skall spela roll?).

    Han vill inte ha sex, han är för trött säger han. Sovit dåligt natten innan, känner sig sliten, har huvudvärk och är lite på kasst humör. Han vill helt enkelt inte ha sex. Hon frågar ett par gånger och han säger åt henne att sluta tjata. Hon försöker gosa med honom, kyssa honom osv. men han säger åt henne att sluta, jag orkar inte. Jag lovar att jag sätter på dig imorgon, men just nu vill jag inte.

    Då klär hon av sig naken och ställer sig framför TVn och börjar smeka sig själv. Han blir kåt av detta, sedan har de sex.

    Men han har ju ändå sagt nej flera gånger innan detta. Är detta en form av tjatsex? Är det ok eller inte att göra som frun gjorde, att inte kunna ta ett (eller flera) nej?

  • Svar på tråden Är det här en form av (kvinnligt) Tjatsex?
  • Anonym (Tycker ok)

    Hon fick ju igång honom.

    Tycker snarare att det är han som är pantad bara för att han blir kåt behöver han ju inte agera, så han ville iaf.

    Hon visste hur hon skulle få som hon ville. Hon rörde honom inte, han kunde gått därifrån Lr vadsom.

    Alltså vad lätt mång män får stånd? Vill inte min man så vill han inte han sätter ner foten .

  • Anonym (Solklart)

    Solklart tjatsex , låter som att kvinnan i ditt exempel behöver lära sig antingen respekt för andras gränser, eller börja prata öppet om hon har en "kink" på att han inte vill, att behöva tjata. Så får mannen ta ställning till om han är med på den leken, men då sla det ju vara på lek, Dvs kul för bägge.

  • Anonym (Tyvärr)

    Hon accepterar inte ett NEJ, vad skulle det kallas om en kille inte acceptera ett nej och tjatade till sig sex genom olika påtryckningsmetoder

  • New  Dawn

    Ja det tycker jag.

    Det var en väldig chansning från hennes sida. Jag tycker det var omlämpligt och respektlöst med tanke på att han verkligen sagt att han inte ville och det skulle det kunna upplevas både obehagligt och pressande.

    Gillade mannen detta var det dock inte så fel, men det kan man hursomhelst inte veta innan. Sedan påverkas det ju vad de har för relation och hur de brukar hantera öppen onani.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (haha)
    Stokand skrev 2018-11-08 18:39:47 följande:
    Det hade varit kul att se hur hon reagerade om han hade fortsatt att säga nej trots hennes show.
    "Kan du flytta dig ifrån tv:n. Jag försöker se vad vädret blir"
  • Anonym (Soya)

    Det är våldtäkt! ANMÄL TILL POLIS! ;-D

    och huvudvärken försvann från honom?

  • Anonym (Fy)

    Nä alltså jag tycker inte att det skall behövas mer än ett nej. Hade min gubbe, efter flera nej, ställt sig och runkat framför mig hade han fått sova på soffan. Är man inte på humör är det ju inte alls trevligt med sådana provokationer. Sen är det en annan femma om man först kollar av "är det OK om jag smeker mig själv istället då?" alternativt stämt av tidigare om man kan onanera i samma säng/rum trots att partnern inte är kåt. Men men, är de nöjda med sin relation är det väl bra så.

Svar på tråden Är det här en form av (kvinnligt) Tjatsex?