• Anonym (Gör du)

    Tänker du sexuella tankar om andra

    ...trots att du är i ett förhållande?

    Varför/varför inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänker du sexuella tankar om andra
  • Anonym (T)

    Självklart gör jag det. Varför skulle jag inte det tänker jag. Att leva med en partner som inte är fri i tanken borde vara otrevligt om något.

  • Anonym (Man)

    Jag fantiserar ofta om min tjej och hon har sex med andra. Ibland om jag kollar på porr fantiserar jag att det är tjejen min som är i filmen.

    Dock drömmer jag om sex med andra, typ att jag är otrogen eller att min tjej är med och både hon och jag har sex men inte med varandra.

    Konstigt att jag drömmer detta men i vaket tillstånd har jag inte dessa fantasier om andra.

  • Anonym (Dagdrömmare)

    Klart ja gör, man 48 gift. Sexlivet blir ännu bättre då. Älskar att fantisera om tjejer/kvinnor ja möter i jobbet. Dom skulle bara veta mina tankar.

  • Anonym (Tjej)

    Fantiserar alldrig om folk jag känner

    Däremot kan jag hitta på personer i mina fantasier tex har jag i flera år fantiserat att jag har passionerad sex med min styvpappa (jag har ingen styvpappa)

  • Anonym (Mann)

    Oja fantiserar massor om alla möjliga situationer. Fantiserar bla mycket om män som har sex med min fru där jag får se på.

  • Anonym (50 years of grey)

    Har ständigt sexuella tankar om andra men mycket sällan (läs aldrig) om min sambo.
    Varför?  Hennes inskränkta syn på sex gör det svårt för mej att tända.

  • Anonym (...)

    Visst har man fantiserat i förbifarten om någon av sambons vänner eller om någon i en porrfilm. Även kändisar på tv kan man tänka sexuellt om. Men detta är ju inget som sker dagligen och som man aktivt gör. Nån gång har det hänt, men verkligen inte ofta.

  • Anonym (Ja)

    Tänker ofta på min särbo 25 åriga

    dotter. Tänker då på hur jag tar henne i

    olika ställningar.

  • lilagrodautanben

    Okej. Polisanmälan vore på sin plats


    Anonym (Ja) skrev 2018-10-16 12:08:07 följande:

    Tänker ofta på min särbo 25 åriga

    dotter. Tänker då på hur jag tar henne i

    olika ställningar.


  • lilagrodautanben

    Okej läste att det var din dotter. Sorry! Men det gör det inte ok för det.


    Anonym (Ja) skrev 2018-10-16 12:08:07 följande:

    Tänker ofta på min särbo 25 åriga

    dotter. Tänker då på hur jag tar henne i

    olika ställningar.


  • Anonym (Gör du)
    Anonym skrev 2018-10-16 17:08:10 följande:

    Definiera sexuella tankar.


    Hur det skulle vara att komma någon annan riktigt nära, kunna känna huden, kåtheten i blicken, sensualiteten, åtrån...
Svar på tråden Tänker du sexuella tankar om andra