• Äldre 15 Oct 17:29
    1267 visningar
    0 svar
    0
    1267

    Försenad mens, konstiga symptom och vita flytningar!

    Hej! Jag har verkligen panik och vet inte vart jag ska vända mig :(

    Skriver här i hopp om att få hjälp från er. Jag vet att dessa trådar kanske är uttjatande men vet inte vart jag ska vända mig.

    Kort story:
    Symptom:
    - Ont i ländryggen som ibland strålar ned till benen
    - Lite "mensvärk" som kommer och går
    - Vitt "klet" på tampong


    Lång story: Jag hade enligt min mensapp ÄL den 29 september och då skedde också eventuell befruktning. Jag skulle ha fått mens i fredags den 12 september och idag den 15 september har den fortfarande inte kommit. Min mens är aldrig försenad och har en cykel på 27 dagar. Nu är jag alltså på dag 30 och mensen är inte här. 

    Sedan en vecka tillbaka (en vecka innan förväntad mens) så hade jag jätteont i magen på höger sida. Det kom även 2 ljusrosa droppar på papperet när jag var på toaletten. Efter 2 dagar släppte smärtan. 6 dagar innan beräknad mens så fick jag ont i ryggen som strålade ned i fötterna, denna smärta har hållit i sig och jag har den fortfarande. Utöver detta har jag lite ont i magen nertill. En ilande smärta som kommer då och då. Jag har känslan av att mensen kommer när som helst vilket den hittills inte gjort. 

    Idag gjorde jag ett graviditetstest som visade negativt och jag förstår verkligen inte vad som är fel....Därför så tog jag även en tampong för att se fall mensen var på väg "där inne". Det som visar sig är en "vit sörja" på tampongen och ingen mens..... Detta vita har varit där inne i flera dagar nu.

    - Kan graviditetstestet visa fel?
    - Har någon varit med om detta?
    - Har jag barnlängtan så att jag själv har orsakat försenad mens psykiskt?

    Tack på förhand!

Svar på tråden Försenad mens, konstiga symptom och vita flytningar!