• Anonym (kvinn­a 50)
    Äldre 15 Oct 17:47
    5105 visningar
    7 svar
    7
    5105

    Ligga med 50-årig kvinna?

    Läste en tråd om hur det är att ligga med en femtioårig man. En del hade positiva erfarenheter men många skrev också negativa saker, typ att det inte var mycket att ha och att man föredrog en yngre älskare.
    Jag är kvinna 50 och undrar om utsikten är lika dålig för mig att få ligga? Har precis skilt mig och vet inte riktigt hur jag ligger till när jag kommer ut på marknaden. Ser ok ut.
    Är det kört?

  • Svar på tråden Ligga med 50-årig kvinna?
  • Anonym (Milf lover)
    Äldre 15 Oct 17:53
    #1

    Du kommer garanterat få ligga med både yngre och äldre män.
    En mogen kvinna som kan sin sak är en trevlig bekantskap ;) är ju helt upp till betraktaren om hur man ser på saken.

  • Äldre 15 Oct 18:07
    #2
    +1
    Anonym (kvinna 50) skrev 2018-10-15 17:47:27 följande:

    Läste en tråd om hur det är att ligga med en femtioårig man. En del hade positiva erfarenheter men många skrev också negativa saker, typ att det inte var mycket att ha och att man föredrog en yngre älskare.
    Jag är kvinna 50 och undrar om utsikten är lika dålig för mig att få ligga? Har precis skilt mig och vet inte riktigt hur jag ligger till när jag kommer ut på marknaden. Ser ok ut.
    Är det kört?


    Du kan vara lugn på den fronten. Det ska mycket till för att du ska vara ute ur leken. Förutom män i din egen ålder kommer du inte ha några problem med att hitta yngre män heller. Har själv som 40-åring varit med en 58-årig kvinna och det var fantastiskt. Det viktiga är att du bejakar din sexualitet och inte är blyg för att visa att du njuter och vad du vill ha.

    Det hänger inte på din ålder eller utseende (så mycket). Det hänger på hur du är och hur du tar för dig.
  • Anonym (43 år tjej)
    Äldre 15 Oct 18:24
    #3
    -1

    Svårt ju äldre man blir .Sex verkar inte så intressant för svenska män.Börjar vänja mig att leva som nunna.

  • Anonym (Milf lover)
    Äldre 15 Oct 18:39
    #4
    Anonym (43 år tjej) skrev 2018-10-15 18:24:32 följande:

    Svårt ju äldre man blir .Sex verkar inte så intressant för svenska män.Börjar vänja mig att leva som nunna.


    Du har nog bara träffat på fel män.
    Sexlusten har inte avtagit det minsta för mig annat än på så sätt att jag inte fixar att komma flera gånger på samma stånd varje gång numera.
    Hunnit bli 47 och kåt som en 14åring fortfarande.
  • Äldre 16 Oct 16:09
    #5
    -1

    Du har fyllt 50
    Du kommer aldrig mer få ligga...

  • Anonym (U2)
    Äldre 16 Oct 18:05
    #6

    Utsikten att få ligga beror på din egen inställning, inte på din ålder.

    Om du tycker att männen i din egen ålder av olika skäl inte duger, men samtidigt inte heller kan tänka dig en yngre man eller kille och inte heller gillar kvinnor, då lår det bli svårt för dig att få ligga.

    Om du däremot gillar män och även ger tydliga signaler om detta och inte spelar svår eller otillgänglig, då är det bara din egen lust som sätter gränserna för hur mycket du får ligga. Då kommer du finna stort intresse bland män i alla åldrar. Det råder nämligen en oerhörd brist på 50-åriga kvinnor som är ofrivilligt ensamma och ett stort överskott på dito män. Att kvinnor i den åldern ser helt fantastiska ut gör inte deras utsikter sämre.

  • Anonym (en man)
    Äldre 17 Oct 08:10
    #7

    Jag är själv 60 år och har sexlust på samma nivå som jag haft sen jag var ca 25. Funktionen är det heller inget problem med. Min fru som är 55 år ser bra ut och blir raggad på och flirtad med i stort sett dagligen. Så TS behöver absolut inte oroa sig.

Svar på tråden Ligga med 50-årig kvinna?