• Upp95

    Vad ska jag och min fru göra på våran 2 års dag?

    Hej jag hade tänk överraska min fru på våran två års dag med en weekend på något romantiskt hotell med spa och massage eller åka till Riga eller något och bo på hotell. Vad tycker ni? Eller vad tycker ni man kan hitta på i mitten på november? Jag är öppen för alla tips! Berätta gärna om ni vart ni har åkt iväg eller om ni gjort nå roligt med eran man/kvinna en weekend eller på era årsdagar. Vill gärna ha tip på något bra spa/hotell också! Tack!

  • Svar på tråden Vad ska jag och min fru göra på våran 2 års dag?
  • Anonym (Tant Hedvig)

    Vet inte riktigt vart ni bor någonstans, men annars så rekommenderar jag verkligen Visby och Gotland. Där är jättefint alla årstider, det är romantiskt att bara gå runt i de gamla gränderna i innerstan. Det finns massor av restauranger av alla sorter, allt ifrån "fine-dining" till mysig engelsk pub med fantastisk pubmat (www.blacksheeparms.se/ ).
    Visby Hotel har ett fint spa och då bor ni också mitt i Gamla stan. www.nordicchoicehotels.se/hotell/sverige/visby/clarion-hotel-wisby/featured-amenities/spa/

    Om ni bor i Stockholmsområdet tar ni båten från Nynäshamn, bor ni i södra Sverige åker man via Oskarshamn.

  • Anonym (Yasaragi)
    Upp95 skrev 2018-10-16 09:22:15 följande:

    Hej jag hade tänk överraska min fru på våran två års dag med en weekend på något romantiskt hotell med spa och massage eller åka till Riga eller något och bo på hotell. Vad tycker ni? Eller vad tycker ni man kan hitta på i mitten på november? Jag är öppen för alla tips! Berätta gärna om ni vart ni har åkt iväg eller om ni gjort nå roligt med eran man/kvinna en weekend eller på era årsdagar. Vill gärna ha tip på något bra spa/hotell också! Tack!


    Ursäkta stavningen men yasagari spa är fantastiskt! Jättemysigt spa med otroliga utomhus pooler där man kan sitta och mysa tillsammans under tak och njuta sv fin utsikt över Östersjön. Varm stor bassäng inomhus också.

    Dock är matmenyn tråkig i mina ögon men jag åker dit oavsett :)

    Men Riga hade jag personligen uppskattat också :)
Svar på tråden Vad ska jag och min fru göra på våran 2 års dag?