• Anonym (Vhuv)

    Ser personen vem som anmält inlägget på fl?

    Eller är det anonymt?!

  • Svar på tråden Ser personen vem som anmält inlägget på fl?
  • Anonym (NN)
    Orangebeans skrev 2018-10-16 12:50:59 följande:

    Vadå då? Är du rädd att personen ska få veta att du anmält? Kan du inte stå för det du gör?


    Varför ska man behöva stå för att man har anmält någon? Det relevanta är väl att inlägg som bryter mot reglerna anmäls och försvinner, inte vem som uppmärksammat det?
  • Furti

    Jag har blivit både anmäld, avstängd och utkastad (flera gånger), och aldrig fått veta vem som gjort det.

  • Orangebeans
    Anonym (NN) skrev 2018-10-16 13:02:48 följande:

    Varför ska man behöva stå för att man har anmält någon? Det relevanta är väl att inlägg som bryter mot reglerna anmäls och försvinner, inte vem som uppmärksammat det?


    För att man bör kunna stå för det man gör och säger. Om inlägget är så hemskt att man tycker det äe värt att anmäla, vad är problemet med att stå för det då?
  • Anonym (hmmm)
    Orangebeans skrev 2018-10-16 13:29:07 följande:
    För att man bör kunna stå för det man gör och säger. Om inlägget är så hemskt att man tycker det äe värt att anmäla, vad är problemet med att stå för det då?
    För att många får motta både hot om våld och våldtäkter av en del svagbegåvade som inte klarar av att andra har andra åsikter än dom.

    Varför har du problem med att anmälare får vara anonyma? Går du efter den otroligt löjliga 'golare har inga polare' som många från livets hårda skola använder för vad är annars problemet.

    Varför skriver du själv inte ut ditt riktiga namn här på forumet då förresten för du 'står väl för det du gör och säger' - din dubbelmoral är otroligt
  • Anonym (NN)
    Orangebeans skrev 2018-10-16 13:29:07 följande:

    För att man bör kunna stå för det man gör och säger. Om inlägget är så hemskt att man tycker det äe värt att anmäla, vad är problemet med att stå för det då?


    Jag håller inte med. Anonymiteten säkerställer att man vågar anmäla, vilket är det viktiga.

    Om någon bryter mot reglerna spelar det väl ingen roll för den som gjort fel om Anna, Stefan eller Dumbo har gjort anmälan? Familjeliv bedömer ju alltid anmälan, så det är ändå Familjeliv som den anmälda borde vända sig till vid eventuell invändning.
  • Anonym (.)
    Orangebeans skrev 2018-10-16 13:29:07 följande:
    För att man bör kunna stå för det man gör och säger. Om inlägget är så hemskt att man tycker det äe värt att anmäla, vad är problemet med att stå för det då?

    För att de inlägg man (i alla fall jag) anmäler är skrivna av personer som uppenbarligen inte drar sig för att trakassera andra människor. Då är det skönt att veta att jag inte riskerar att bli utsatt för trakasserier på grund av att jag anmäler.
  • Anonym (?!)
    Orangebeans skrev 2018-10-16 13:29:07 följande:
    För att man bör kunna stå för det man gör och säger. Om inlägget är så hemskt att man tycker det äe värt att anmäla, vad är problemet med att stå för det då?
    Men herregud människa! GE UPP, svara på TS fråga eller lämna. 
    Och till dig TS, jag tror att det är anonymt.
  • Mongoliet

    Jag brukar fråga om vem som har anmält & då får jag anmälarens hemadress.

  • flygrl
    Mongoliet skrev 2018-10-16 17:10:30 följande:

    Jag brukar fråga om vem som har anmält & då får jag anmälarens hemadress.


    Lol
  • Anonym (A)
    Mongoliet skrev 2018-10-16 17:10:30 följande:
    Jag brukar fråga om vem som har anmält & då får jag anmälarens hemadress.
    Hi, hi
Svar på tråden Ser personen vem som anmält inlägget på fl?