• Anonym (Liza2­5)
    Äldre 16 Oct 13:50
    1488 visningar
    27 svar
    27
    1488

    Frågor om tinderappen?

    Ja jag har nyligen laddat ner tinderappen och har en gång förra året dejtat en kille därifrån därefter stängde jag ner appen.

    Jag har matchat med många killar nu på 2dgr som jag tyckt sett fina ut.

    Är inte enbart ute efter att ligga utan kanske prata och dejta för att se om de finns ngt.

    De killar jag har matchat med ser bra ut och det gör jag också. Skulle säga utan tvekan att jag är en 8/9a.

    Frågan är varför de inte skriver något, vill de inget eller letar de runt bland tjejer som bara den?

    Känns ju som att om killen inte skriver är han inte tillräckligt intresserad eller har jag fel?

    Är van med lite uppvaktning osv och öven den blygaste killen tar kontakt och visar att han är intresserad om han verkligen vill eller tänker jag fel?

    Jag kan också skriva men som tjej vill jag kanske att killen iallafall visar något tecken så att jag också kan fortsätta prata...

  • Svar på tråden Frågor om tinderappen?
  • Anonym (Yen)
    Äldre 16 Oct 13:54
    #1

    Jag har aldrig använt tinder själv så borde kanske inte uttala mig.. men vad jag kunnat se hos mina vänner (både killar och tjejer) så verkar det för vissa mest bara vara ett tidsfördriv, typ som jag själv kanske spelar wordfeud eller nått när jag får en stund över, så swipar de på tinder utan något direkt intresse av att träffa någon!

  • Mongol­iet
    Äldre 16 Oct 15:47
    #2

    Alltså på Tinder är där så många snygga så att du måste ha något intressant i din text. Om killarna du har matchat med är fina så har de många att välja på & då kanske du måste börja att skriva.

  • Äldre 16 Oct 15:50
    #3

    Oj jag har helt annan erfarenhet av Tinder. Jag var extremt restriktiv på de jag svipade höger på då alla jag matchade med alltid började skriva massor.

  • Anonym (Liza2­5) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 19:53
    #4
    Anonym (Yen) skrev 2018-10-16 13:54:24 följande:

    Jag har aldrig använt tinder själv så borde kanske inte uttala mig.. men vad jag kunnat se hos mina vänner (både killar och tjejer) så verkar det för vissa mest bara vara ett tidsfördriv, typ som jag själv kanske spelar wordfeud eller nått när jag får en stund över, så swipar de på tinder utan något direkt intresse av att träffa någon!


    Ja inte så att jag heller har värsta förväntningarna men inget fel att synas :)

    Tänker bara varför de inte skriver ngt alls
  • Anonym (Liza2­5) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 19:55
    #5
    Mongoliet skrev 2018-10-16 15:47:13 följande:

    Alltså på Tinder är där så många snygga så att du måste ha något intressant i din text. Om killarna du har matchat med är fina så har de många att välja på & då kanske du måste börja att skriva.


    Ja alltså alla de få fina killarna jag har swipeat höger på har jag matchat med nyligen. Sen betyder en match ingenting men kan säga att jag också är medveten om mitt utseende men vill helst att killen skriver.

    Tänker inte de samma om fina tjejer dvs att tjejerna också skriver med många?
  • Anonym (Liza2­5) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 19:57
    #6
    smulpaj01 skrev 2018-10-16 15:50:50 följande:

    Oj jag har helt annan erfarenhet av Tinder. Jag var extremt restriktiv på de jag svipade höger på då alla jag matchade med alltid började skriva massor.


    Jag har endast swipeat höger på några få killar jag tyckt varit fina och med dem har vi matchat nyligen då jag är ny men tänker varför de inte skriver?

    Jag ser bra ut så de är inte det
  • Mongol­iet
    Äldre 16 Oct 20:11
    #7
    Anonym (Liza25) skrev 2018-10-16 19:55:37 följande:

    Ja alltså alla de få fina killarna jag har swipeat höger på har jag matchat med nyligen. Sen betyder en match ingenting men kan säga att jag också är medveten om mitt utseende men vill helst att killen skriver.

    Tänker inte de samma om fina tjejer dvs att tjejerna också skriver med många?


    De flesta killar är trötta på att hela tiden driva alla konversationer så därför skriver man mer med de så tar lite initativ. Vi kanske är ytliga initialt men det försvinner snabbt.
  • Anonym (.)
    Äldre 16 Oct 20:12
    #8

    Skriver de inte till dig ser de mycket bättre ut än du gör.

  • Anonym (Liza2­5) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 20:13
    #9
    Anonym (.) skrev 2018-10-16 20:12:09 följande:

    Skriver de inte till dig ser de mycket bättre ut än du gör.


    Det tror jag inte då jag vet att jag är en stark 8a gränsen till 9 och de jag matchat med är samma alt något lägre om vi ska prata rent utseende
  • Anonym (Liza2­5) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 20:13
    #10
    Anonym (.) skrev 2018-10-16 20:12:09 följande:

    Skriver de inte till dig ser de mycket bättre ut än du gör.


    Det tror jag inte då jag vet att jag är en stark 8a gränsen till 9 och de jag matchat med är samma alt något lägre om vi ska prata rent utseende
Svar på tråden Frågor om tinderappen?