• Anonym (Livlöst liv.)

    Deprimerad av bland annat långvarig sexbrist.

    Någon mer med samma problem?
    Känns omöjligt att få sex och har inget självförtroende när det kommer till kvinnor.
    Nej, tänker inte betala för sex.
    Funderar på att skaffa benzo för att må bättre/bli lugnare.

  • Svar på tråden Deprimerad av bland annat långvarig sexbrist.
  • Anonym (Så svårt.)

    Du får nu fan tuffa till dig, om du skall börja konkurrera med dina nya landsmän! Svenska tjejer älskar mulattbarn, och alla andra bruna ögon.... Benzo? Kanske just orsaken att de tröttnar?

  • Anonym (Livlöst liv.)
    Anonym (Så svårt.) skrev 2018-10-16 21:30:50 följande:

    Du får nu fan tuffa till dig, om du skall börja konkurrera med dina nya landsmän! Svenska tjejer älskar mulattbarn, och alla andra bruna ögon.... Benzo? Kanske just orsaken att de tröttnar?


    Ok, är vanlig svensk och då vet jag att svenska kvinnor numera bara vill ha män från Mellanöstern.


  • Anonym (Y)
    Anonym (Livlöst liv.) skrev 2018-10-16 21:49:08 följande:

    Ok, är vanlig svensk och då vet jag att svenska kvinnor numera bara vill ha män från Mellanöstern.


    Villken idioti. Svenska kvinnor vill inte ha män som har den kvinnosyn många från Mellanöstern har. Inget svårt för svenska män att hitta tjejer om man är beredd att anstränga sig och göra vad som krävs.

    Däremot är jag rätt säker på att tjejer är måttligt intresserade av såna som lägger skulden för sina misslyckanden på andra istället för sig själva.
  • Anonym (Livlöst liv.)
    Anonym (Y) skrev 2018-10-16 21:54:51 följande:
    Villken idioti. Svenska kvinnor vill inte ha män som har den kvinnosyn många från Mellanöstern har. Inget svårt för svenska män att hitta tjejer om man är beredd att anstränga sig och göra vad som krävs.

    Däremot är jag rätt säker på att tjejer är måttligt intresserade av såna som lägger skulden för sina misslyckanden på andra istället för sig själva.
    Men såklart att alla svenska kvinnor vill ha en snygg och stilig afghan, eller hur? (obs! ironi)

    Nej, misslyckat att lägga skulden för sina egna tillkortakommanden på andra.
  • Anonym (Tänker)
    Anonym (Y) skrev 2018-10-16 21:54:51 följande:
    Inget svårt för svenska män att hitta tjejer
    Tror du många tjejer blir attraherade av svenska killar?
  • Anonym (Y)
    Anonym (Tänker) skrev 2018-10-16 22:29:51 följande:

    Tror du många tjejer blir attraherade av svenska killar?


    Svenska killar är ingen homogen grupp. En del är väldigt attraktiva för tjejer medan andra inte är det.
  • Anonym (Livlöst liv.)
    Anonym (Y) skrev 2018-10-16 22:51:21 följande:
    Svenska killar är ingen homogen grupp. En del är väldigt attraktiva för tjejer medan andra inte är det.
    Stämmer.
  • Anonym (Tänker)
    Anonym (Y) skrev 2018-10-16 22:51:21 följande:
    Svenska killar är ingen homogen grupp. En del är väldigt attraktiva för tjejer medan andra inte är det.
    Så är det säkert 
Svar på tråden Deprimerad av bland annat långvarig sexbrist.