• Anonym (Undrar)

    När han inte svarar....

    Ni dejtar någon, allt går jättebra och ser lovande ut. Plötsligt märker ni att han inte skriver/svarar lika ofta. Jo, han är upptagen, men jag ser inte det som en ursäkt. Det tar 2 min att skriva något kort.

    Min fråga är: Vad gör ni åt saken?

    Låter honom få tid?

    Frågar honom rakt ut vad som händer? (Hur fort isåfall?)

    Ignorerar och skriver inte tillbaka

    Tacksam för er input

  • Svar på tråden När han inte svarar....
  • Anonym (mmmm)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-17 15:03:27 följande:

    Ni dejtar någon, allt går jättebra och ser lovande ut. Plötsligt märker ni att han inte skriver/svarar lika ofta. Jo, han är upptagen, men jag ser inte det som en ursäkt. Det tar 2 min att skriva något kort.

    Min fråga är: Vad gör ni åt saken?

    Låter honom få tid?

    Frågar honom rakt ut vad som händer? (Hur fort isåfall?)

    Ignorerar och skriver inte tillbaka

    Tacksam för er input


    Beror väl på vad han är upptagen med. Jag kan inte svara när som helst om jag jobbar tex, inte ens 2 minuter. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (mmmm) skrev 2018-10-17 15:07:22 följande:

    Beror väl på vad han är upptagen med. Jag kan inte svara när som helst om jag jobbar tex, inte ens 2 minuter. 


    Han har kunnat skriva under arbetstid alla andra dagar.
  • Mongoliet

    Nuförtiden lägger jag inte ens tid & energi på att bli arg. Bara sluta att bry dig om honom. Inte värt besväret.

  • Anonym (Undrar)
    Mongoliet skrev 2018-10-17 15:19:31 följande:

    Nuförtiden lägger jag inte ens tid & energi på att bli arg. Bara sluta att bry dig om honom. Inte värt besväret.


    Du har rätt.

    Men jag vill vänta tills ikväll och sedan skriva nåt till honom, typ ge igen/eller få honom att känna sig lite dålig iallafall. Blir så arg, för att han var den som hade driv och jagade i början.
  • Mongoliet
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-17 15:27:26 följande:

    Du har rätt.

    Men jag vill vänta tills ikväll och sedan skriva nåt till honom, typ ge igen/eller få honom att känna sig lite dålig iallafall. Blir så arg, för att han var den som hade driv och jagade i början.


    Nä gör inte så. Bara sluta att höra av dig. Biter bättre.
  • Anonym (Undrar)
    Mongoliet skrev 2018-10-17 15:31:30 följande:

    Nä gör inte så. Bara sluta att höra av dig. Biter bättre.


    Rätt igen!

    Ska försöka hålla fingrarna borta och inte skriva.
  • FreshLinen

    Tiga är guld...

    Hur bråttom hade du när han var drivande? Nu kanske han ?ger igen? för att han känner att känslorna har svalnat eller att han vet var han har dig.

    Jag hade aldrig svarat. Jag kan inland låta det gå en vecka innan jag svarar och reagerar inte om nån annan tar lika lång tid på sig.

  • Anonym (A)
    FreshLinen skrev 2018-10-17 15:35:10 följande:
    Tiga är guld...
    Hur bråttom hade du när han var drivande? Nu kanske han ger igen för att han känner att känslorna har svalnat eller att han vet var han har dig.
    Jag hade aldrig svarat. Jag kan inland låta det gå en vecka innan jag svarar och reagerar inte om nån annan tar lika lång tid på sig.
    Håller med
  • Anonym (Undrar)
    FreshLinen skrev 2018-10-17 15:35:10 följande:

    Tiga är guld...

    Hur bråttom hade du när han var drivande? Nu kanske han ?ger igen? för att han känner att känslorna har svalnat eller att han vet var han har dig.

    Jag hade aldrig svarat. Jag kan inland låta det gå en vecka innan jag svarar och reagerar inte om nån annan tar lika lång tid på sig.


    Jo, att inte svara eller sluta skriva till såna personer är nog det bästa. Har bara så svårt att hålla mig. Ska verkligen försöka denna gång.

    Fick ett halvhjärtat svar nu efter många timmar att det blir en sen dag osv...dvs han tänker inte höra av sig resten av dagen.

    Ska jag ens svara på det?

    Grejen är den att jag har fått känslor för honom :(
  • Anonym (Undrar)

    En fråga till:

    För att det ska bita ordentligt (jag lovar att han förtjänar det), ska jag visa att jag har läst hans sms och sedan inte svara (det var iofs inte en fråga i sms?et), eller ska jag låta den vara oläst??

    Jag gillar att vara ärlig, inte spela osv, men den här killen har inte bara dröjt med sms osv, utan han har gjort ett annat fel också, som man normalt inte gör när man dejtar.

Svar på tråden När han inte svarar....