• the nice man

    Hatar ni invandrare även om de inte är muslimer?

    Hatar ni invandrare från Mellanöstern, även om de är ateister och ex-muslimer

    Jag vill veta dina åsikter

  • Svar på tråden Hatar ni invandrare även om de inte är muslimer?
  • Maya84

    Ja i Sverige hatar vi allt! Vitt ,brunt, svart, lila, vi hatar också alla kön, kvinnor, män, kvinnor som vill vara män, män som vill vara kvinnor! Rasister, icke rasister, SDare...allt hatar vi idag!

  • the nice man

    Jag har märkt att Svenskarna hatar muslimska invandrare mer än någon invandrare, och de hatar somalierna mer än svarta kristna invandrare.

    Jag vill veta vad du trodde om de inte var muslimer

  • Maya84
    the nice man skrev 2018-10-17 22:58:32 följande:

    Jag har märkt att Svenskarna hatar muslimska invandrare mer än någon invandrare, och de hatar somalierna mer än svarta kristna invandrare.

    Jag vill veta vad du trodde om de inte var muslimer


    Personligen så "hatar" jag inte en grupp människor endast för att de följer en specifik religion. Nu råkar det ju vara så att vi har extremt mycket invandrare just från delar av världen där islam har sitt starkaste fäste. Att sen kalla sig religös, men sen inte ha problem med att begå vålds och hatbrott mot andra människor i ett land du blivit välkommen till kan säkert uppröra de flesta. Det är också stor skillnad på muslimer och islamister, men det är en annan diskussion. Naivt att tro att man automatiskt "hatar", människor som ej är svenskar, oavsett religion.
Svar på tråden Hatar ni invandrare även om de inte är muslimer?