• EvaMajasMamma

    Vilka egenskaper gör en person attraktiv för dig?

    Det finns många forskningar eller artiklar om detta men jag skulle vilja fråga er (jag är bara nyfiken Flört) vilka egenskaper gör en person attraktiv för er?


    Jag älskar när en man bär glasögon och tycker om litteratur.

  • Svar på tråden Vilka egenskaper gör en person attraktiv för dig?
  • Pentra

    Att vi har vibbar som stämmer överens, varm och omtänksam, liknande syn på livet och överensstämmande värderingar överlag, vissa delade intressen, men även egna, bl.a. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • 170+

    Självdistans, självinsikt, humor, intelligens och självklart ett vårdat yttre.

  • Isastar84

    Samma här. Älskar intelligens och glasögon. Hittar dock få män med glasögon numera :(

  • EnGladPingvin

    Driven. Ambitiös. Intellektuell och samhällsintresserad.

    Han ska kunna utmana mig och gilla livliga diskussioner om politik och samhälle. Gärna redan vid frukostbordet samtidigt som vi läser tidningen eller ser på nyheterna eller sent på natten över en flaska vin eller två. Han ska bry sig om sin hälsa och gärna träna. Han ska ha ambitioner i jobbet. Han ska ha en positiv och lösningsinriktad syn på saker och inte vara en gnällspik som ger upp eller skyller på andra.

    Människor som visar engagemang i det de gör intresserar mig. Sen är jag svag för skägg (vårdat) och håriga armar

  • 170+
    EnGladPingvin skrev 2018-10-18 12:08:53 följande:

    Driven. Ambitiös. Intellektuell och samhällsintresserad.

    Han ska kunna utmana mig och gilla livliga diskussioner om politik och samhälle. Gärna redan vid frukostbordet samtidigt som vi läser tidningen eller ser på nyheterna eller sent på natten över en flaska vin eller två. Han ska bry sig om sin hälsa och gärna träna. Han ska ha ambitioner i jobbet. Han ska ha en positiv och lösningsinriktad syn på saker och inte vara en gnällspik som ger upp eller skyller på andra.

    Människor som visar engagemang i det de gör intresserar mig. Sen är jag svag för skägg (vårdat) och håriga armar


    Låter spännande, just skägg och hårig som en borste på armarna.. *skrattar gott*., har nog vid ett förvirrat tillfälle hört det någonstans :) kan iof ha varit en annan tråd!
  • K Kalle

    Min man är en varm och godhjärtad person och samtidigt väldigt rolig. Det älskar jag!

Svar på tråden Vilka egenskaper gör en person attraktiv för dig?