• Rolfhugo

    Min sambo smygonanerar på nätterna

    Hej, som ni nu säkert läst er till så har jag en lite knivig situation att tackla. Jag har nu två nätter i rad uppdagat min sambo med att onanera under nattetid när hon tror att jag sover.

    Jag har inte visat henne att jag uppdagat detta, däremot har jag frågat henne när vi skall sova om hon vill att jag skall hjälpa henne så att hon får komma innan vi skall sova.

    Till saken hör att vi har vart tillsammans i 10 år och har två barn gemensamt. 

    Hur skall jag gå till väga, skall jag bara strunta i detta eller skall jag fråga henne om något är fel. 

  • Svar på tråden Min sambo smygonanerar på nätterna
  • Anonym (A)

    Varför skulle mågot vara fel? Låt henne hålla på.

  • Ellemmenn

    Hur är ert sexliv för övrigt?

    Hur mycket pratar ni om sex? Du skriver att du frågat om du ska "hjälpa henne" så att hon får komma, vill inte du ha sex?

  • CitronTulo

    Det som stör dig är att du uppfattar hennes beteende som att hon hellre har sex med sig själv än med dig om jag förstår dig rätt?

    Vad menar du med att "hjälpa henne så att hon får komma"? Att du ska onanera åt henne?
    För egen del så känner jag att det är ganska ointressant att min sambo enbart skulle smeka mig till orgasm utan annan sex inblandad! Onanera gör jag bäst och snabbast på egen hand!

  • Anonym (Vuxen_man)

    Ge henne ett rejält knull innan ni somnar, så ska du se att hon inte längre känner behov av att onanera nattetid. Skrattande

  • Mr K69

    Hängde inte med på din beskrivning. Menar du att hon inte vill ha sex med dej överhuvudtaget men klittrar själv på nätterna?

  • Rolfhugo

    Hej, som många har vart inne på är det som gör mig frustrerad / frågande det fakto att hon väljer att ej integrera mig i denna lek. I övrigt är vårt sexliv relativt sunt eller hur det skall uttryckas och jag ligger mer än gärna med henne.

    Och som någon skrev ?ge henne ett rejält knull innan hon somnar? är något jag met än gärna skulle göra men ej får möjlighet till.

  • Anonym (Tjej35)

    Jag tycker att du ska fråga. Om jag kom på min kille att onanera om nätterna men inte vilja ligga med mig innan läggdags skulle jag vilja veta varför och öppna för att han gärna får väcka mig när suget kryper på om natten. Det behöver inte vara något fel, men bättre att ta upp det tidigt än att gå omkring och undra.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (A) skrev 2018-10-18 07:31:10 följande:
    Varför skulle mågot vara fel? Låt henne hålla på.
    Håller med
  • Anonym (Låt henne vara)

    Jag, kvinna runt 45, onanerar ofta nattetid som ett sätt att slappna av och somna. Vill absolut inte involvera min man i det. Det är en egen grej, kan fokusera på mig själv och fantisera och slippa tillfredsställa mannen. Inget svett och stånk och bök. Onani är något man gör för sig själv, sex är en gemensam aktivitet och kräver att man gör det skönt för varandra etc. ibland vill man bara ha en snabb session med ett finger för att somna lättare, inget annat. Betyder inte alls att hon är missnöjd med ert sexliv i övrigt.

  • Mr K69

    Ja men funkar ert 6liv annars så låt henne köra på. Dock, om jag skulle vakna av en klittrande fru så skulle jag bli så kåt att jag själv inte skulle kunna sova så det skulle nog sluta med två onanörer i sovrummet.

Svar på tråden Min sambo smygonanerar på nätterna