• mysmamma84

    Bf mars

    Några som har bf i mars och vill följasåt och peppa varann? :) Ska ha mitt tredje barn, beräknad den 6/3.

  • Svar på tråden Bf mars
  • macksan
    mysmamma84 skrev 2018-11-10 18:06:14 följande:

    Ingen alls? Är jag ensam att ska föda då? :D


    Jag har också bf 6/3 med mitt andra barn :)
  • mysmamma84

    [quote=79205220][quote-nick]macksan skrev 2018-11-10 23:17:14 följande:[/quote-nick]Jag har också bf 6/3 med mitt andra barn :)[/

    Men vad kul :D Trodde faktiskt jag var helt ensam här haha! Kul att det är precis samma dag också :)

    Hur mår du?

  • macksan
    mysmamma84 skrev 2018-11-11 08:40:08 följande:

    [quote=79205220][quote-nick]macksan skrev 2018-11-10 23:17:14 följande:[/quote-nick]Jag har också bf 6/3 med mitt andra barn :)[/

    Men vad kul :D Trodde faktiskt jag var helt ensam här haha! Kul att det är precis samma dag också :)

    Hur mår du?


    Haha. Jo jag mår bra förutom foglossning som börjat göra ganska ont de senaste veckorna. Hur mår du? Hur gamla är dina barn?
  • mysmamma84

    [quote=79205668][quote-nick]macksan skrev 2018-11-11 09:37:36 följande:[/quote-nick]Haha. Jo jag mår bra förutom foglossning som börjat göra ganska ont de senaste veckorna. Hur mår du? Hur gamla är dina barn?[/

    Oj vad jobbigt med foglossning :(

    Jag mår riktigt bra, har fått navelbråck men har varit bra länge nu *peppar peppar* Fogarna kan jag känna av lite när jag jobbar men inget att klaga på. Mina barn är 13 och 8 år, stort hopp haha! Ditt barn?

  • macksan
    mysmamma84 skrev 2018-11-11 09:46:05 följande:

    [quote=79205668][quote-nick]macksan skrev 2018-11-11 09:37:36 följande:[/quote-nick]Haha. Jo jag mår bra förutom foglossning som börjat göra ganska ont de senaste veckorna. Hur mår du? Hur gamla är dina barn?[/

    Oj vad jobbigt med foglossning :(

    Jag mår riktigt bra, har fått navelbråck men har varit bra länge nu *peppar peppar* Fogarna kan jag känna av lite när jag jobbar men inget att klaga på. Mina barn är 13 och 8 år, stort hopp haha! Ditt barn?


    Vad är navelbråck? Gör det ont? Skönt med lite äldre barn :) jag är fortfarande hemma med min son som fyller 2 nu i december, men börjar känna redan nu att både kroppen eller orken börjar säga ifrån. Speciellt nu sen jag fick foglossning har det blivit lite extra jobbigt att hänga med i hans tempo haha.
  • mysmamma84

    [quote=79205691][quote-nick]macksan skrev 2018-11-11 09:57:41 följande:[/quote-nick]Vad är navelbråck? Gör det ont? Skönt med lite äldre barn :) jag är fortfarande hemma med min son som fyller 2 nu i december, men börjar känna redan nu att både kroppen eller orken börjar säga ifrån. Speciellt nu sen jag fick foglossning har det blivit lite extra jobbigt att hänga med i hans tempo haha.[/

    Det är bukhinnan som är försvagad så man kan få riktigt ont, ingen operation nu när man är gravid. Så hoppas verkligen att det inte blir värre!

    Okej förstår att de måste vara riktigt jobbigt! Speciellt med en vild 2 åring haha

  • macksan
    mysmamma84 skrev 2018-11-11 10:05:50 följande:

    [quote=79205691][quote-nick]macksan skrev 2018-11-11 09:57:41 följande:[/quote-nick]Vad är navelbråck? Gör det ont? Skönt med lite äldre barn :) jag är fortfarande hemma med min son som fyller 2 nu i december, men börjar känna redan nu att både kroppen eller orken börjar säga ifrån. Speciellt nu sen jag fick foglossning har det blivit lite extra jobbigt att hänga med i hans tempo haha.[/

    Det är bukhinnan som är försvagad så man kan få riktigt ont, ingen operation nu när man är gravid. Så hoppas verkligen att det inte blir värre!

    Okej förstår att de måste vara riktigt jobbigt! Speciellt med en vild 2 åring haha


    Aha men vad jobbigt. Måste det opereras efter graviditeten då? Eller försvinner det av sig själv?
    Hur reagerade dina barn på syskon nu då när dom är så pass stora så som förstår? :) min lilla kille verkar tro att det är min navel vi pratar om när vi pratar om bebisen haha
  • LittleSunshine84

    Har bf i mars den 18:e mitt andra barn. Min första son fyller 2 år om någon vecka :) foglossning från helvetet nu dock :/

  • macksan
    LittleSunshine84 skrev 2018-11-11 13:49:07 följande:

    Har bf i mars den 18:e mitt andra barn. Min första son fyller 2 år om någon vecka :) foglossning från helvetet nu dock :/


    Ganska lika som mig då :) min son fyller 2 i december och har också fått foglossning senaste veckorna. Är du fortfarande föräldrarledig eller jobbar du?
Svar på tråden Bf mars