• mariajosefinlovisa

    Graviditetstecken?

    Hej!

    Jag är på bim-1 idag, jag och min sambo började försöka första gången denna månaden. Slutade med ppiller i samband med att jag fick min "pillermens" och därefter har vi jobbat flitigt för att försöka träffa en eventuell ägglossning.
    Jag har aldrig tidigare varit gravid och är väldigt osäker på om jag har symptom eller inte. Van vid att min kropp kan spöka ibland ändå.
    Fick dock en liten blödning bim-4, ljusrosa, har aldrig haft en sån tidigare. Var verkligen jätte lite. Imon förväntas mensen komma, inte 100% eftersom jag slutat med piller men har haft mensvärk hela veckan och varit helt säker på att "nu kom den", men nej ingenting.
    Har tagit 2 test men varit negativa(bim-3 & bim-2). Idag känner jag mig annorlunda, har sämre aptit, fortfarande molvärk/mensvärk, flytningarna ser annorlunda ut och jag mår lite illa. Vågar jag testa igen eller vänta ytterligare några dagar? Så frustrerande att vänta, vill ju veta nu!
    Dela gärna med er av era erfarenheter!

  • Svar på tråden Graviditetstecken?
  • Ebo88

    Hade jag vart du hade jag väntat med att testa några dagar efter mensen skulle ha kommit. Det var ju inte länge sen du testade dig så jag skulle vänta tre, kanske fyra dagar.

    Men vill du testa innan så gör du det, men jag hade väntat.

    Dina symptom kan ju bero på att mensen också är på G och att den är lite oregelbunden efter pillerstoppet.

    Hoppas du får ett plus inom kort :)

  • mariajosefinlovisa

    Ja absolut, det är ju helt klart smartast att göra så. Så himla himla jobbigt att vänta alltså ???? men några dagar till så får vi se vad som händer!

    Tack!

  • mariajosefinlovisa

    Ja absolut, det är ju helt klart smartast att göra så. Så himla himla jobbigt att vänta alltså ???? men några dagar till så får vi se vad som händer!

    Tack!

Svar på tråden Graviditetstecken?