• Anonym (anu)

    Plötsliga och extrema flytningar

    Hej. 


     


    Jag har fått extrema flytningar på sistone. Det är vitt och tjockt men luktar ingenting. Är inte gravid. Det bokstavligen bara forsar ur mig och jag kan känna det ungefär som när man har mens och binda som skydd. Sitter jag på toa så hänger det ner i en tjock tråd och när det "lossnar" kan jag verkligen se de "flyta" i toaletten.. Kommer bara mer oavsett om jag torkar. Antar att det är ägglossning iom att jag är i den perioden nu, men jag har aldrig varit med om att det har varit såhär?? Är det normalt att ägglossningssympten bara ändras sådär och/eller vad kan det bero på?? 


     


     

  • Svar på tråden Plötsliga och extrema flytningar
  • Anonym (.)

    Har du något preventivmedel? Isåfall kan det bero på hormoner från det, annars bör du nog kolla upp så du inte har någon infektion i underlivet

  • Anonym (anu)

    Nej använder inget preventivmedel. Är i ett fast förhållande och har alltid kondom.. 

  • Anonym (anu)

    Det är inte flytningar konstant heller, utan det kommer en "attack", precis som när man har mens, lite då och då.. 

  • Anonym (ssk)
    Anonym (anu) skrev 2018-10-18 22:32:57 följande:
    Det är inte flytningar konstant heller, utan det kommer en "attack", precis som när man har mens, lite då och då.. 
    Säger igen att det inte är normalt.
  • Anonym (Svamp?)

    Om de är tjocka och lite klumpiga/gryniga kan det vara svamp. Men då brukar det klia också

  • Cunnilingus18

    Låter som gonnore, det har såidana symptom. Men då bör du haft oskyddat sex eller haft väldig otur. Är iallafall inte normalt om det forsa ut!

    Kontskta en könsmotagning eller liknande.

  • Anonym (Yelpi)

    Sen något år tillbaka fick jag detta vid ägglossning, minns att jag satt vid frisören och det "rann" till.

    Tänkte: "men gud, jag kan inte ha mens nu ju!"

    Så jag tittade i spegeln och såg fläcken.

    Tänkte: "men gud! Jag måste ha kissat på mig utan att ens känt det!"

    Gick hem med värsta skammen då jag inte fattade vad det va, sen efter någon dag va det bra. Sen efter en månad kom det tillbaka. Och så har mina ägglossningar sett ut efter det. Tråkigt men så blev det, vet inte varför jag fått det först nu, har även kraftigare ägglossnings smärtor.

    Använder mig av en menskalender så jag vet när ägglossningen är på g så jag är redo med trosskydd och Alvedon / ipren.

Svar på tråden Plötsliga och extrema flytningar