• Anonym (skadad)

    Skadad under sex

    Jag och min kille skadade oss båda under vårt senaste äventyr. vi provade lite ställningar och jag kom fel så att han kom jättehårt in mot livmodern. Jag blödde efteråt och är väldigt öm inuti. när jag böjer mig i vissa vinklar gör det jätte ont och det kommer fortfarande lite blod ibland. Kan jag vara allvarligt skadad. Killens kuk böjde sig  och knakade till jättehögt o det lät typ som ett ben som jicka av. Han har världens blåmärke nu o ont typ

  • Svar på tråden Skadad under sex
  • Anonym (Aj)

    Jag tror inte det är någon större fara för din del -det kommer att läka fint. Däremot för killen finns en risk för framtida erektionsproblem. Man kan faktiskt få en ?fraktur? av penisen. Det är ingen riktigt fraktur men vävnaden som svällkropparna består av kan skadas och bli fibrotisk med sämre fyllnad som följd.

  • Anonym (skadad)
    Anonym (Aj) skrev 2018-10-18 23:08:49 följande:

    Jag tror inte det är någon större fara för din del -det kommer att läka fint. Däremot för killen finns en risk för framtida erektionsproblem. Man kan faktiskt få en ?fraktur? av penisen. Det är ingen riktigt fraktur men vävnaden som svällkropparna består av kan skadas och bli fibrotisk med sämre fyllnad som följd.


    Säkert?? jag har varit med om att killar kommerför djupt men detta var nåt helt annat mot det. Killen åkte in idag och har tydligen gjort precis det . Men ingen har sagt att det blir erektionsproblem av att bryta den. e det stor risk att det blir så eller vadå?
  • Anonym (Ja)

    Var ihop med en riktigt sexgudinna som aldrig fick nog,

    Hennes hund gillade o sova under hennes säng. Sängen hade knirrat o knarrat en tid och en natt när vi var riktigt nära orgasmen så vek sig benen så den stackars hunden blev klämd och skrek som helsike. Jag har nog aldrig kommit av en säng så fort någonsin för att lyfta sängen så den stackarn kunde kravla sig ut. Hon såg så eländig ut den stackarn. Den natten glömmer jag nog aldrig hehe ????

  • Anonym (skadad)

    Tydligen var det precis en fraktur han fick. INGET SEX PÅ ETT TAG NU :(

Svar på tråden Skadad under sex