• Anonym (Kissade i sängen)

    Kissade i sängen

    Är det normalt att som vuxen ha olyckor i sängen? Vaknade tidigt imorse av att jag kom på mig själv med att kissa i sängen, var så skamsen, var bara att stiga upp och byta sängkläder och duscha. Har aldrig hänt tidigare, hade dock ganska full blåsa, kan det ha berott på det? Att jag inte vaknade för att gå upp och kissa och att det inte gick att hålla sig mer? Skäms ihjäl Gråter

  • Svar på tråden Kissade i sängen
  • Fia 28

    Det är knappast vanligt om man inte har någon sjukdom eller fått problem tex efter förlossning.

  • Anonym (Auto)

    Händer mig med. Är 30 plus men drömmer ibland så livligt så jag har kissat på mig och vaknat av det. Kanske händer 1-2 ggr per år men inget jag oroar mig för. I drömmen har jag alltid gått på toa så antar att jag lurar mig själv lite istället för att gå upp.

  • Anonym (A)
    Fia 28 skrev 2018-10-19 08:27:42 följande:
    Det är knappast vanligt om man inte har någon sjukdom eller fått problem tex efter förlossning.
    Håller med
  • Herr Mumin
    Fia 28 skrev 2018-10-19 08:27:42 följande:

    Det är knappast vanligt om man inte har någon sjukdom eller fått problem tex efter förlossning.


    Inte vanligt?

    När jag i mina perioder av supande, som varar allt från några dagar till flera månader, kan jag vakna på morgonen med piss på hela golvet.

    Eller?

    Mvh Herr Mumin
  • Fia 28
    Herr Mumin skrev 2018-10-19 12:20:39 följande:
    Inte vanligt?

    När jag i mina perioder av supande, som varar allt från några dagar till flera månader, kan jag vakna på morgonen med piss på hela golvet.

    Eller?

    Mvh Herr Mumin
    Det får väl räknas som sjukdom.
  • Herr Mumin
    Fia 28 skrev 2018-10-19 12:45:16 följande:
    Det får väl räknas som sjukdom.
    Nej, det är ett val - säger dem i missbrukstråden på Familjeliv, som startades för ett par veckor sedan.

    Eller?

    Mvh Herr Mumin
  • Fia 28
    Herr Mumin skrev 2018-10-19 12:51:56 följande:
    Nej, det är ett val - säger dem i missbrukstråden på Familjeliv, som startades för ett par veckor sedan.

    Eller?

    Mvh Herr Mumin
    Sjukdom eller inte så räknas det inte som normalt. 
  • Herr Mumin
    Fia 28 skrev 2018-10-19 13:03:11 följande:
    Sjukdom eller inte så räknas det inte som normalt. 

    Nej, du ska erkänna dig fel - inte byta begrepp.

    Mår du dåligt?

    Eller?

    Mvh Herr Mumin

Svar på tråden Kissade i sängen