• Anonym (Heta blickar)

    Heta blickar med chefen!

    Hej

    Jag har fått mitt livs bästa jobb, är relativt nöjd med mitt liv i övrigt. Älskar min sambo och barn, dock har jag och min chef börjar ge varandra otroligt långa och heta blickar till varandra och ska jag vara ärlig sp vet jag inte när de började, var inte de minsta attraherad av honom från en början men nu går jag förbi hans kontor några extra gånger bara för att få möta hans blick. Vi har ofta enskilda möten jag o han om mina arbetsuppgifter och har märkt hur stämningen känna hel konstig o nervös. Kan tillägga att jag för övrig aldrig skulle kunna tänka mig att vara otrogen mot min sambo för ja älskar honom o vill leva med honom. Min chef har också fru och barn. Men jag blir galen av denna situation för vet inte heller vart jag har chefen, inbillar jag mig hans blickar eller händer de verkligen? Jag blir alldeles fladdrig vid hans sällskap och älskar känslan av dessa långs heta blickar. Tycker e är sjukt trist de gånger han är sjuk från jobbet. Någon som var i liknande situation? Vad gjorde ni åt problemet? ????

  • Svar på tråden Heta blickar med chefen!
  • Anonym (Kollega)

    Jag har varit i liknande situation fast med en kollega i högre position än jag. Vi inledde en flirt bakom ryggen på våra respektive. Jag hade sambo och han hade sambo och barn. Jag bröt upp med min sambo pga mina känslor för kollegan och för att jag inte längre kunde vara trogen, jag förtjänade inte honom. Min kollega däremot valde att leva kvar med sin sambo och gör så än idag, 6 år senare.

    Jag bröt kontakten med honom efter 6 månader och träffade en ledig man som jag kände samma pirr inför. Kort och gått var det positivt för mig att träffa kollegan och få känna hur känslor KAN kännas, på så sätt vågade jag ta steget att lämna min man för att hitta en större kärlek. Otroheten i dig är jag dock inte stolt över så jag vill råda dig att inte ta det längre än vad det är nu då du spelar ett högt spel med tanke på barn och sambo.

  • Anonym (my god)

    herre gud vilken otroligt OPROFESSIONELL CHEF.

    Oavsett om han är kåt på dig så ska han fan hålla det i styr som chef. FY!

  • Anonym (Hm)
    Anonym (my god) skrev 2018-10-21 13:54:16 följande:
    herre gud vilken otroligt OPROFESSIONELL CHEF.

    Oavsett om han är kåt på dig så ska han fan hålla det i styr som chef. FY!
    Håller med
  • Anonym (man)

    Din chef är en idiot, men det är inte så mycket du kan göra åt det, du kan däremot bestämma vad DU gör och sluta haka på hans skit och slänga ved i elden för bekräftelse.

    Du kan ju börja med att fråga dig om din sambo skulle tycka om din och chefens lilla lek?

    Nästa fråga du kan ställa dig är vem du tror kommer komma ut som förlorare om eran lilla lek urartar?

  • Anonym (Sara)

    Det här händer på alla arbetsplatser. Har varit med om det. Ser det hända just nu med en chef som knullar en kvinna han befordrat. Och säkert fler. Han flirtar med alla. Precis som så många chefer jag sett genom åren göra.

Svar på tråden Heta blickar med chefen!