• Äldre 19 Oct 22:16
    1601 visningar
    3 svar
    3
    1601

    Ge mig filmtips...

    Vi är inte några filmfantaster....men det är sån skit på TVn jämnt så vi vill kolla på film istället. Vi har konton på både Netflix och viaplay. Nu vill jag ha tips på bra filmer som passar oss alla här...vi har två tjejer som är  12 och 14 år.... Vad finns det för nåt roligt att se. Även tips på serier vore kul...

  • Svar på tråden Ge mig filmtips...
  • Äldre 20 Oct 09:08
    #3
    Aniiee skrev 2018-10-19 23:54:00 följande:

    Vad är ni intresserade av? Jag kan säkert tipsa om något. Jag har int så superbra koll vad som finns på varken Netflix eller viaplay, men kan alltid kolla....


    Lite allt möjligt, bara det inte är för våldsamt då....tjejerna är ju inte stora nog att titta på sånt. Men annars så allt möjligt....kanske inte fantasy filmer.  Igår tittade vi på Snövit, inte den tecknade utan den med Julia Roberts. Den var jättebra.

    Hästar gillar dom och vi har sett en film som heter Dreamer som  vi åxå gillade.

    Men bomba oss gärna med filmer, kanske även nån serie för det kan ju åxå vara kul att se på helgerna. På tv:n finns ju inget att se, Idolerna i år är så dåliga och Så mycket bättre är inga roliga med heller...
Svar på tråden Ge mig filmtips...