• Vech42å

    tjej manipulerar mig på nattklubb

    hej,

    det kommer upp flera trådar, dessa är riktigt lärorika, ta till er ni smarta män där ute och jag hoppas ni får bra läs samt att vi kan förväxla kunskap emellan.

    jag gick till en nattklubb (efter dejten blev skum, kommer en tråd om detta)

    jag ska gå rak på sak. Jag kan påstå att jag är bland bästa på att gå fram till vilken tjej jag vill och prata med dem i världen. det finns en man som heter "max" som är 35 år och raggar och har flera hundra tusen följare på youtube men inte ens han är i närheten av mig på att gå fram.

    när jag går fram så säger jag direkt "jag tycker om dig, jag vill ta diskussionen vidare med dig, köper en dricka och sätter mig här, vad säger du" jag går absolut inte ner på knä åt någon brud och om säger det minsta negativt lämnar jag henne utan att blinka.

    hon svarar "visst".

    medan "max" slickar röv och går ner på knä åt tjejer.

    iaf. idag gik jag fram till en kvinna hon är 32 säger hon, jag är siffrorna i motsatt håll. jag raggar henne och vi snackar bra och det blir riktigt skum konversation som jag vill att ni män ser över och berättar vad hon sysslar med.

    efter att jag köper dricka och jag går och sätter mig med henne o snackar så  börjar hon "jag har lite kvar o ska snart gå, min pojkvän väntar" och fortsätter

    "vad gör du annars" 

    konversationen fortsätter

    efter ett tag ställer hon fler frågor och jag säger "jag är ny här och jag snackar med massvis med tjejer varje dag och kan inte leva en dag utan att snacka med en snygg brud, jag är väldigt social av mig"

    hon tar åt sig och blir riktigt sur och säger "i dont get why you would say something like this to me"

    jag säger "but you have a boyfriend, why would this be concerning you in the first place"?

    hon tar och lämnar och går därifrån.

    jag har börjat inse att tjejer är rätt vidriga men hon tog det till en ny nivå.

    berätta du som är seriös vad hon håller på med. Det känns som att jag är nästan överlägset bra att tjejerna blir frustrerade över saker. 

    jag hoppas du får uppfattning om hur det går till på dejter.

    berätta din uppfattning om tjejer, vad tycker du hon försökte med?

  • Svar på tråden tjej manipulerar mig på nattklubb
  • Anonym (mannen)

    Men snälla, koncentrera åtminstone din dynga i EN tråd människa. Kräks

  • Anonym (OT)
    Anonym (mannen) skrev 2018-10-19 23:37:41 följande:

    Men snälla, koncentrera åtminstone din dynga i EN tråd människa. 


    Förlåt för OT men hur gör man kräkemoji?
  • Anonym (mannen)
    Anonym (OT) skrev 2018-10-19 23:40:09 följande:
    Förlåt för OT men hur gör man kräkemoji?
    Den finns bland emoji-alternativen i formateringsraden när man skriver inlägg, har ingen aning om det finns någon knappkombination för den. Glad
  • Anonym (OT)
    Anonym (mannen) skrev 2018-10-19 23:47:13 följande:

    Den finns bland emoji-alternativen i formateringsraden när man skriver inlägg, har ingen aning om det finns någon knappkombination för den. 


    Ok jag har bara FL i mobilen och då finns inga emojis
  • Anonym (sYber)

    Ja hon gillade nog dig.

    Ödets ironi, släpp det och gå vidare, hon verkade skum.

    Hon tänkte väl be dig vaska skumpan.. äta kanelbulle typ.

  • Mongoliet

    Hon skulle spela svår men du bjöd henne inte på det & tog ner henne på jorden. Helt rätt.

  • Anonym (Tjejen)

    Är förekommande. Finns tjejer som bara vill "utnyttja" män på barer/nattklubbar. Kollar vad de kan få och tar för sig, precis som killarna antar jag....

    Är ju mysigt med gratis dricka och lite uppmärksamhet liksom :P

  • Anonym (..)

    Båda ville ha uppmärksamhet. Men jag hade inte heller suttit kvar med någon som sa exakt hur desperat han var direkt, även om jag inte hade någon baktanke.

  • Bleha

    Efter att ha sett din första tråd förstår jag att alla dina trådar antagligen är BS. Men som förra tråden. Tjejer stör sig på desperata killar som går fram till alla tjejer de ser och det är väldigt oattraktivt. 

  • KlunsSmurfen
    Vech42å skrev 2018-10-15 14:08:52 följande:

    hej,

    jag har lagt märke till att mönnen i sverige är feminina samtidigt som kvinnorna är maskulina och häromdan när jag raggade på en svensk tjej blev jag rädd, jag fick en maskulin svar från henne som om hon vore en man och jag blev rätt äcklad.

    tar du anabola?

    www.familjeliv.se/forum/thread/79139496-svenska-tjejer-muteras-till-att-bli-man



    Vech42å skrev 2018-10-17 15:19:30 följande:

    hej,

    varför är det killens fel men aldrig tjejens fel?

    www.familjeliv.se/forum/thread/79145434-varfor-ar-det-killens-men-aldrig-tjejens


    Vech42å skrev 2018-10-19 23:30:36 följande:

    hej,

    det kommer upp flera trådar, dessa är riktigt lärorika, ta till er ni smarta män där ute och jag hoppas ni får bra läs samt att vi kan förväxla kunskap emellan.

    jag gick till en nattklubb (efter dejten blev skum, kommer en tråd om detta)

    jag ska gå rak på sak. Jag kan påstå att jag är bland bästa på att gå fram till vilken tjej jag vill och prata med dem i världen. det finns en man som heter "max" som är 35 år och raggar och har flera hundra tusen följare på youtube men inte ens han är i närheten av mig på att gå fram.

    när jag går fram så säger jag direkt "jag tycker om dig, jag vill ta diskussionen vidare med dig, köper en dricka och sätter mig här, vad säger du" jag går absolut inte ner på knä åt någon brud och om säger det minsta negativt lämnar jag henne utan att blinka.

    hon svarar "visst".

    medan "max" slickar röv och går ner på knä åt tjejer.

    iaf. idag gik jag fram till en kvinna hon är 32 säger hon, jag är siffrorna i motsatt håll. jag raggar henne och vi snackar bra och det blir riktigt skum konversation som jag vill att ni män ser över och berättar vad hon sysslar med.

    efter att jag köper dricka och jag går och sätter mig med henne o snackar så  börjar hon "jag har lite kvar o ska snart gå, min pojkvän väntar" och fortsätter

    "vad gör du annars" 

    konversationen fortsätter

    efter ett tag ställer hon fler frågor och jag säger "jag är ny här och jag snackar med massvis med tjejer varje dag och kan inte leva en dag utan att snacka med en snygg brud, jag är väldigt social av mig"

    hon tar åt sig och blir riktigt sur och säger "i dont get why you would say something like this to me"

    jag säger "but you have a boyfriend, why would this be concerning you in the first place"?

    hon tar och lämnar och går därifrån.

    jag har börjat inse att tjejer är rätt vidriga men hon tog det till en ny nivå.

    berätta du som är seriös vad hon håller på med. Det känns som att jag är nästan överlägset bra att tjejerna blir frustrerade över saker. 

    jag hoppas du får uppfattning om hur det går till på dejter.

    berätta din uppfattning om tjejer, vad tycker du hon försökte med?

    www.familjeliv.se/forum/thread/79152049-tjej-manipulerar-mig-pa-nattklubb/1/nick/79152049



    Vech42å skrev 2018-10-19 23:48:04 följande:

    hej, gick till en stor lyxkrog och gick fram till snygga tjejer i grupp som satt och drack, när jag går fram till dem sitter alla nollor killar och kollar på mig som om att de aldrig sett en tv innan.
    dag snackar med tjejerna och de leker riktigt svåra, jag säger något i stil med "i wanna join you, we can have a great chat together, what u think.

    de säger att de vill vara tjejer själva och ser ut som om att de absolut inte bryr sig något om mig, jag svarar "sure"

    jag går till en annan grupp tjejer som också är snygga dessa sitter endast 1 meter från tidigare grupp, raggar på dessa och säger exakt samma ord som innan och riktigt högt så alla hör, sen kollar jag på tjejerna från innan och allihoppa blir extremt sura på mig.

    min fråga:

    varför låtsas som att du inte bryr dig om mig och dissa mig för att sedan bli sur på mig när jag går vidare o snackar med andra brudar??????

    www.familjeliv.se/forum/thread/79152084-tjejer-i-grupp-jag-gick-fram-till/1/nick/79152084


    Vech42å skrev 2018-10-20 14:30:37 följande:

    hej,

    jag förundras över hur tjejer kan verkligen vara så smarta som de är, det är inte som att de är smarta som individer utan de är smarta som kollektiv och jag blir verkligen förundrad över saken, vi snackar inte smart smart utan vi snackar om kvantfysik nivå på deras beteende.

    jag ska ge män lite tips på vad ni kan göra.

    1. alltid när ni pratar med tjejer LJUG SOM FAN, berätta aldrig riktiga detaljer om dig själv för gud ska veta allt du gör och säger kan och kommer att användas emot dig. 

    2. när du har förhållande då var OTROGEN VARJE DAG MED VARJE kvinna, annars kommer hon att använda det emot dig och oooboooy tro mig, du kommer få lida.

    3. ta aldrig kritik från en kvinna, till och med när du börjar tro att hon säger sanningen gå aldrig på det, för det är bara manipulation.

    har ni andra män tips?

    www.familjeliv.se/forum/thread/79153259-tjejer-ar-extremt-manipulativa-och-ljuger-for-att-fa-allt


  • Anonym (sYber)

    [quote=79153380][quote-nick]KlunsSmurfen skrev 2018-10-20 15:25:58 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag tror mannen är kränkt, kanske med all rätt. Men att kvinnan han skriver om, hon är förälskad, kanske fast hon inte borde vara det. Komplicerat detta, men jag ser sambanden och förstår att han är förvirrad eller rent av arg. Han har inte gjort ngt fel iom att han är fri att göra vad han vill, att vara ärlig är bra och något som han inte ska sluta vara. Om tjejen har problem med det så ligger det hos henne. Gillar han henne så är det iof bra att ta upp frågan. För hon kanske inte har samma syn som han har på detta. Jag förstår honom faktiskt..

Svar på tråden tjej manipulerar mig på nattklubb