• Vech42å

    tjejer i grupp jag gick fram till

    hej, gick till en stor lyxkrog och gick fram till snygga tjejer i grupp som satt och drack, när jag går fram till dem sitter alla nollor killar och kollar på mig som om att de aldrig sett en tv innan.
    dag snackar med tjejerna och de leker riktigt svåra, jag säger något i stil med "i wanna join you, we can have a great chat together, what u think.

    de säger att de vill vara tjejer själva och ser ut som om att de absolut inte bryr sig något om mig, jag svarar "sure"

    jag går till en annan grupp tjejer som också är snygga dessa sitter endast 1 meter från tidigare grupp, raggar på dessa och säger exakt samma ord som innan och riktigt högt så alla hör, sen kollar jag på tjejerna från innan och allihoppa blir extremt sura på mig.

    min fråga:

    varför låtsas som att du inte bryr dig om mig och dissa mig för att sedan bli sur på mig när jag går vidare o snackar med andra brudar??????

  • Svar på tråden tjejer i grupp jag gick fram till
  • Bleha

    Du verkar säkert som en lame person som bara går fram till alla tjejer du ser, de störde sig nog på det.

  • Vech42å
    Bleha skrev 2018-10-19 23:51:09 följande:

    Du verkar säkert som en lame person som bara går fram till alla tjejer du ser, de störde sig nog på det.


    jo men måste felet ligga i mig? jag har visat framfötterna, tjejerna har hittills varit respektlösa och otacksamma hittills. Tror du missar elefanten i rummet
  • Anonym (Yes)

    De sket nog i dig men klart man blir lite äcklad av någon som är så desperat att han går runt på stället med samma fras och desperat försöker ragga. Det är rätt osexigt och de hade nog mest kul åt dig sedan.

  • Vech42å
    Anonym (Yes) skrev 2018-10-19 23:54:02 följande:

    De sket nog i dig men klart man blir lite äcklad av någon som är så desperat att han går runt på stället med samma fras och desperat försöker ragga. Det är rätt osexigt och de hade nog mest kul åt dig sedan.


    jag ser vad du försöker med. tro mig du skulle säkert ha många vänner om du inte var så butthurt. 
  • Anonym (Yes)
    Vech42å skrev 2018-10-19 23:53:08 följande:

    jo men måste felet ligga i mig? jag har visat framfötterna, tjejerna har hittills varit respektlösa och otacksamma hittills. Tror du missar elefanten i rummet


    Vad har de att vara tacksam över menar du? Om de är ute och vill roa sig ifred så kommer du och stör. Ska de ligga med dig för att det är synd om dig eller, för att visa tacksamhet för att du var så snäll och raggade?

    Snygga tjejer blir raggade på heeeela tiden, det är mest äckligt och jobbigt att inte få vara ifred så det finns inget att tacka dig för.
  • Anonym (Fy)
    Vech42å skrev 2018-10-19 23:53:08 följande:

    jo men måste felet ligga i mig? jag har visat framfötterna, tjejerna har hittills varit respektlösa och otacksamma hittills. Tror du missar elefanten i rummet


    Dom blev nog varken avundsjuka eller sura över att du började stöta på andra tjejer. Dom blev nog sura över ditt beteende, att det är äckligt.
  • Vech42å

    yes yes, när det finns riktiga män som kommer med feedback så tänker jg skriva , för det verkar vara skumma människor som varken går ut eller ser någon som verkr skriva till mig.

    tackar för mig hittills

  • Anonym (Fy)
    Vech42å skrev 2018-10-19 23:58:45 följande:

    yes yes, när det finns riktiga män som kommer med feedback så tänker jg skriva , för det verkar vara skumma människor som varken går ut eller ser någon som verkr skriva till mig.

    tackar för mig hittills


    Så kvinnors syn på din situation är helt värdelösa och du vill bara höra vad män tycker. Trots att du riktar din fråga till kvinnor och varför just dessa kvinnor gjorde som dom gjorde. Ironiskt. Jag är på en krog nu, nog ser man dessa äckliga och desperata män som frågar tjej efter tjej tills dom nästan gått lager runt.
  • Anonym (Andras)
    Vech42å skrev 2018-10-19 23:48:04 följande:

    hej, gick till en stor lyxkrog och gick fram till snygga tjejer i grupp som satt och drack, när jag går fram till dem sitter alla nollor killar och kollar på mig som om att de aldrig sett en tv innan.

    dag snackar med tjejerna och de leker riktigt svåra, jag säger något i stil med "i wanna join you, we can have a great chat together, what u think.

    de säger att de vill vara tjejer själva och ser ut som om att de absolut inte bryr sig något om mig, jag svarar "sure"

    jag går till en annan grupp tjejer som också är snygga dessa sitter endast 1 meter från tidigare grupp, raggar på dessa och säger exakt samma ord som innan och riktigt högt så alla hör, sen kollar jag på tjejerna från innan och allihoppa blir extremt sura på mig.

    min fråga:

    varför låtsas som att du inte bryr dig om mig och dissa mig för att sedan bli sur på mig när jag går vidare o snackar med andra brudar??????


Svar på tråden tjejer i grupp jag gick fram till