• Anonym (Kocklipps)

    Lips

    Fick hem fillers på posten, beställde från typ kina. Aja tog iallafall lite i läpparna, men vafan överläppen SITTER typ i näsan nu, och är helt glansröd och svullen, ser dessutom sned ut. Tänkte ju bara på att spara typ 2000kr på att göra själv. Grejen är liksom att jag ska på date i helgen. ?Och killen å jag har en ding typ. Gillar honom som FAN.. Nu vågar jag knappt gå utanför dörren, har ordnat så jag har sån där lindas matkasse typ. Fast dom levererar utanför porten.

    Men undrar om någon kan ge tips ?hur länge ska jag vänta? Innan jag fyller på, för jag har hört att killar gillar sånna@ kocklipps@

    Tror ni killen kommer märka att läppen är typ liite svullen och sne? Tänkte typ överraska med att släcka lampan, så han inte ser min mun så tydligt, bara känner mig när jag kysser honom, ni förstår säkert var. Saknar honom:((( hoppas han gillar mina läppar bara@emoji@

    Såg på typ ett forum (annat mer prosakiskt eller nått typ, att en tjej som gjort läppar, hon stod så snyggt påminde om en frihetsgudinna, så där (Lutad framåt lite sexigt fast med pussmun.) Aja hon hade sånna läppar, från typ fillers. Tyckte hon va så snygg!

    Jag är 23år och får göra fillers (vill bara att yngre ska förstå att jag är myndig)

    Så kan det gå, låter mig inte luras av att gå till dyra salonger.

    Tänkte kanske börja köra hemma, känns ju lönsamt!

  • Svar på tråden Lips
  • Anonym (H)

    Är du en sån som skulle kunna utomlands för fillers och istället får byggsilikon insprutat i kroppen också? Låter så.

  • Anonym (Hm)
    Salmiakk skrev 2018-10-20 08:41:53 följande:
    Du kan omöjligt vara allvarlig med detta, så dum kan ingen vara! smile2.gif
    Håller med
Svar på tråden Lips