• Anonym (Anony­m)
    Äldre 20 Oct 03:06
    10776 visningar
    34 svar
    34
    10776

    Varför raka fittan?

    Undrar bara varför min flickvänn rakar fittan när hon ska iväg och träffa sin killkompis? Gör ni tjeje de bara för att känner er fracha eller tror ni de kan finnas någon baktänkte med de? ?Om de skulle hända nå? typ?

  • Svar på tråden Varför raka fittan?
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 03:13
    #1

    Eller utifall de skulle hända nå kanske man säger. Vad tror ni?

  • Anonym (F)
    Äldre 20 Oct 05:15
    #2

    Obviously ligger hon med sin killkompis. Rakar själv aldrig i onödan

  • Äldre 20 Oct 06:40
    #3

    Haha rolig troll tråd!

  • Anonym (Hallå­)
    Äldre 20 Oct 07:45
    #4

    Men alltså hallå! Fattar du trögt eller? Rakar hon fittan varje gång hon ska träffa sin killkompis?? Ringer inga klockor i ditt huvud VARFÖR hon gör det??? Jag kanske måste upplysa DIG om att hon rakar sin fitta för att hennes telefon inte ska få störningar i mottagningen då just könshår ibland har en förmåga att störs ut mottagningen på mobilen, kanske framförallt ett visst amerikanskt märke och det är väl även därför mer är 60% av Sveriges befolkning är rakade!!

  • Äldre 20 Oct 08:35
    #5

    Rakar hon aldrig fittan annars skulle jag bli orolig. Annars är det väl så att de känner sig mer fräscha när de är nyrakade...

  • Anonym (Beror­)
    Äldre 20 Oct 08:36
    #6

    Jag kan göra det helt random utan någon som helst baktanke.

  • Pentra
    Äldre 20 Oct 08:47
    #8

    Jag rakar fiffi innan jag skall sitta i möte/medarbetarsamtal med min chef/mina chefer på jobbet, jag rakar fiffi inför en gyn-undersökning, jag rakar fiffi innan jag sätter mig i månadsmöte med min studiegrupp (jag är ensam tjej), jag rakar fiffi innan jag åker utomlands en vecka för att arbeta och delta i årsmöte mm. (och har med hyveln för att bättra på under veckan), jag rakar fiffi innan jag träffar nya människor i mitt arbete, jag rakar fiffi när jag åker ut själv på mc-semester/mc-turer; och alla dessa gånger absolut UTAN att vilja ha sex med någon av dem jag träffar. Jag rakar fiffi strax innan jag, eller i sällskap av min partner, lägger mig på nakenstranden. Jag rakar fiffi innan jag skall umgås intimt med min partner, mm. Jag rakar fiffi på arbetstid, om jag t.ex. skulle hitta några obekväma strån vid toabesöket. Jag har alltid med mig en rakhyvel i min väska. Jag rakar fiffi FÖR ATT UTVECKLAS OCH MÅ BRA! ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Beror­)
    Äldre 20 Oct 08:53
    #9
    +1
    Pentra skrev 2018-10-20 08:47:13 följande:

    Jag rakar fiffi innan jag skall sitta i möte/medarbetarsamtal med min chef/mina chefer på jobbet, jag rakar fiffi inför en gyn-undersökning, jag rakar fiffi innan jag sätter mig i månadsmöte med min studiegrupp (jag är ensam tjej), jag rakar fiffi innan jag åker utomlands en vecka för att arbeta och delta i årsmöte mm. (och har med hyveln för att bättra på under veckan), jag rakar fiffi innan jag träffar nya människor i mitt arbete, jag rakar fiffi när jag åker ut själv på mc-semester/mc-turer; och alla dessa gånger absolut UTAN att vilja ha sex med någon av dem jag träffar. Jag rakar fiffi strax innan jag, eller i sällskap av min partner, lägger mig på nakenstranden. Jag rakar fiffi innan jag skall umgås intimt med min partner, mm. Jag rakar fiffi på arbetstid, om jag t.ex. skulle hitta några obekväma strån vid toabesöket. Jag har alltid med mig en rakhyvel i min väska. Jag rakar fiffi FÖR ATT UTVECKLAS OCH MÅ BRA! ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Herregud, stackars din hud där! Lär ju vara helt skinnflott där nere på dig. Finns andra saker att göra en att raka sin mus överallt.
  • Anonym (????)
    Äldre 20 Oct 08:59
    #10
    +1
    Pentra skrev 2018-10-20 08:47:13 följande:
    Jag rakar fiffi innan jag skall sitta i möte/medarbetarsamtal med min chef/mina chefer på jobbet, jag rakar fiffi inför en gyn-undersökning, jag rakar fiffi innan jag sätter mig i månadsmöte med min studiegrupp (jag är ensam tjej), jag rakar fiffi innan jag åker utomlands en vecka för att arbeta och delta i årsmöte mm. (och har med hyveln för att bättra på under veckan), jag rakar fiffi innan jag träffar nya människor i mitt arbete, jag rakar fiffi när jag åker ut själv på mc-semester/mc-turer; och alla dessa gånger absolut UTAN att vilja ha sex med någon av dem jag träffar. Jag rakar fiffi strax innan jag, eller i sällskap av min partner, lägger mig på nakenstranden. Jag rakar fiffi innan jag skall umgås intimt med min partner, mm. Jag rakar fiffi på arbetstid, om jag t.ex. skulle hitta några obekväma strån vid toabesöket. Jag har alltid med mig en rakhyvel i min väska. Jag rakar fiffi FÖR ATT UTVECKLAS OCH MÅ BRA! ... Med vänlig hälsning, Pentra

    Fiffi? Är du fem år eller?
  • Anonym (Anony­m 1)
    Äldre 20 Oct 09:15
    #11
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-20 03:06:54 följande:

    Undrar bara varför min flickvänn rakar fittan när hon ska iväg och träffa sin killkompis? Gör ni tjeje de bara för att känner er fracha eller tror ni de kan finnas någon baktänkte med de? ?Om de skulle hända nå? typ?


    Vill hon ha oralsex av dig när ni har sex och brukar du ge det till henne ?
Svar på tråden Varför raka fittan?