• Anonym (Cecilia)

    Skulle din partner få vara otrogen en gång om det skulle bli en garanti på att det skulle vara ni för evigt sedan?

    Eller hur tänker du?

  • Svar på tråden Skulle din partner få vara otrogen en gång om det skulle bli en garanti på att det skulle vara ni för evigt sedan?
  • Anonym (Icke)

    Det skulle jag aldrig kunna acceptera. Jag skulle visserligen inte kunna stoppa honom, men därefter skulle jag inte vilja vara i ett förhållande med honom.

  • Anonym (Lollo)

    Ja. Jag kan inte se några problem med den dealen om det även ingick att vi skulle må bra och trivas tillsammans för evigt också.

    En garanti att han stannar för evigt är ju inget värd om det finns skit som gnager.

    Luddigt ställd fråga, för övrigt...

  • Censur

    "Få" och "få". Han är ju sin egen människa och vem är jag att säga vad han får och inte får göra. Jag skulle däremot bli oerhört ledsen, svartsjuk och tänka väldigt låga tankar om mig själv i en sådan situation. Vad är en livslång relation värd om den präglas av bristande tillit och osäkerhet? 

  • Anonym (Cecilia)

    Känner ni med öppna förhållande er mer säkra på er framtid just pga det?

  • taquine

    Nej, skulle han vilja knulla andra så varsegod men då kan han glömma mig.Och sedan ärligt vet jag faktiskt inte om jag vill ha min nuvarande för evigt, hur trogen han än må vara .


    Goodness me
  • Anonym (...)

    Skulle en partner köpslå att få knulla en annan mot evig trohet skulle jag be om att få låna hans kristallkula..

  • Anonym (Cecilia)
    taquine skrev 2018-10-21 15:27:07 följande:

    Nej, skulle han vilja knulla andra så varsegod men då kan han glömma mig.Och sedan ärligt vet jag faktiskt inte om jag vill ha min nuvarande för evigt, hur trogen han än må vara .


    Varför vill du ej ha honom?
  • Anonym (Cecilia)
    Anonym (...) skrev 2018-10-21 16:20:41 följande:

    Skulle en partner köpslå att få knulla en annan mot evig trohet skulle jag be om att få låna hans kristallkula..


    Haha hur menar du?
Svar på tråden Skulle din partner få vara otrogen en gång om det skulle bli en garanti på att det skulle vara ni för evigt sedan?