• Maddsutt

    Hur får jag bort mina bilder från Apple-tv????

    Hej

    Jag har en Apple-tv. Den versionen som är ganska ny och som man själv kan ladda ner appar till.

    Jag har också en iPhone och en Mac Pro.

    Så för att bara testa, så godkände jag på något sätt (som jag ej minns hur nu????) att alla mina bilder och album i mobilen skulle kunna ses i bilder-appen på Apple-tv.

    Detta vill jag nu ångra och göra så att inga bilder syns i Apple-tv. MEN HUR?!

    Jag har försökt och försökt... Googlat och försökt, men får det inte till att funka! Någon som vet hur jag gör?

  • Svar på tråden Hur får jag bort mina bilder från Apple-tv????
  • Maddsutt
    HenkeUlven skrev 2018-10-22 14:04:54 följande:

    Ring Apple det tar tid men de hjälper till med allt 


    Hej

    Jo jag vet. Men som sagt, det tar sådan väldig tid och dem vill sällan vänta tills det funkar utan ber om att man i så fall ska ringa upp igen! Så jag valde att testa att skriva här :)
  • HenkeUlven

    Utan supporten hade mina Apple inte fungerat som de gör. Har iphone, macbook och en 3TB timecapsul som sparar allt. Men ska erkänna att jag satt i telefon med dem i två dagar gällande en fråga när jag hade fullt på lagringsminnet och inte hittade mitt återställningskonto. Även om vi löste det var det inte värt tiden det tog med tanke på att man har annat att göra. Man får planera det som en helgutflykt eller en picknick ;) 

Svar på tråden Hur får jag bort mina bilder från Apple-tv????