• Anonym (Mensv­ärk)
    Äldre 22 Oct 20:50
    2741 visningar
    11 svar
    11
    2741

    Sex och mens!!

    Vad tycker ni om sex under mensen?

    Jag är inte så förtjust i det, blodigt och jag har alltid väldig mensvärk. Sen känner iaf inte jag mig så sexig just under mensen.

    Sen tycker ju kanske då killen att även om vi inte har samlag kan jag tillfredsställa honom. Avsugning eller liknande.

    Jag tycker inte jag ska behöva ställa upp på det. Vill ligga i soffan med min värmedyna.

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Sex och mens!!
  • Anonym (G)
    Äldre 22 Oct 21:12
    #1

    Det är inte aktuellt då

  • Anonym (Ldkri­hu)
    Äldre 22 Oct 21:20
    #2

    Håller med dig.

  • Anonym (??)
    Äldre 22 Oct 21:30
    #3

    Beror väl på hur ny-kär hon är ,,,

  • Anonym (Du bestäm­mer!)
    Äldre 25 Oct 14:44
    #4

    Självklart ska du INTE "ställa upp"! Du bestämmer vad du vill och inte vill göra! Det är nog individuellt. Min kille hade inget emot det i början men tyvärr inte längre. Själv har jag en väldigt stark sexlust, men vill inte han ska jag inte "övertala" honom till det utan får snällt respektera och vänta...får tillfredställa mig själv under tiden...

  • Anonym (Nej)
    Äldre 25 Oct 17:07
    #5

    Vi har heller inte sex när jag har mens (ingen av oss tycker det är fräscht). Däremot kan han nog få en avsugning nu som då (minst en gång per mensvecka) , gillar att tillfredsställa honom när jag inte själv "får" ha det skönt ;)

    Och nej, vi är inte nykära längre och har dessutom en 8 månaders bebis.

  • Anonym (Nej)
    Äldre 25 Oct 17:09
    #6
    Anonym (Nej) skrev 2018-10-25 17:07:50 följande:

    Vi har heller inte sex när jag har mens (ingen av oss tycker det är fräscht). Däremot kan han nog få en avsugning nu som då (minst en gång per mensvecka) , gillar att tillfredsställa honom när jag inte själv "får" ha det skönt ;)

    Och nej, vi är inte nykära längre och har dessutom en 8 månaders bebis.


    Menar förstås inte att man behöver göra det. Det är ju självklart du som bestämmer själv och det ska han acceptera.
  • Anonym (Bh)
    Äldre 25 Oct 18:30
    #7

    De har nog hänt någon gång på småtimmarna efter en fest i yngre dagar ...

  • Anonym (??)
    Äldre 25 Oct 18:33
    #8
    Anonym (Nej) skrev 2018-10-25 17:09:31 följande:
    Menar förstås inte att man behöver göra det. Det är ju självklart du som bestämmer själv och det ska han acceptera.
    Men allvarligt - vilken man vill knulla någon som har mens-smärtor och inte är "med"  Gräns på våldtäkt även om hon "vill".
    Min gumma tycker det blir pinsamt om det blöder .. hon känner sig "o-ren" medan jag bryr mig mindre. Låter bli när hon vill. Önskar inget "tillbaka" men ...då vill hon ju " göra det skönt för dig" 
    JAG gnäller inte, men är inget jag förväntar mig - alls!
  • Anonym (Ingen direkt skilln­ad)
    Äldre 25 Oct 19:07
    #9

    Har inga större krämpor under mens, och använder dessutom menskopp så allt utom just penetrerande vaginala samlag kan vi ha utan blodvite ändå. Skulle andan fälla på så är ingen av oss så känslig att vi inte kan ta en svängom i duschen.

  • Anonym (??)
    Äldre 25 Oct 19:23
    #10
    Anonym (Ingen direkt skillnad) skrev 2018-10-25 19:07:21 följande:

    Har inga större krämpor under mens, och använder dessutom menskopp så allt utom just penetrerande vaginala samlag kan vi ha utan blodvite ändå. Skulle andan fälla på så är ingen av oss så känslig att vi inte kan ta en svängom i duschen.


    Hon körde kopp också ... men spelade ju ingen roll för hennes
    känsla av orenhet och det köper jag!
    Ett ex fick jag slicka ändå (när vi var nykära å kåta iaf)
    Slickade ju bara sprattelknappen o inte i själva syltvecket då.......
  • Anonym (Nej)
    Äldre 25 Oct 19:58
    #11
    Anonym (??) skrev 2018-10-25 18:33:40 följande:

    Men allvarligt - vilken man vill knulla någon som har mens-smärtor och inte är "med"  Gräns på våldtäkt även om hon "vill".

    Min gumma tycker det blir pinsamt om det blöder .. hon känner sig "o-ren" medan jag bryr mig mindre. Låter bli när hon vill. Önskar inget "tillbaka" men ...då vill hon ju " göra det skönt för dig" 

    JAG gnäller inte, men är inget jag förväntar mig - alls!


    Ja fast nu pratade jag om att ge en avsugning eftersom jag skrev om det i mitt tidigare inlägg. Och herregud vad du va het på gröten!

    Men för att besvara dig så finns det nog män som vill göra det även om en kvinna har smärtor eller inte vill, DET kallas våldäkt. Om kvinnan vill, ja då är det ju naturligtvis inte våldtäkt. Hur tänker du egentligen?
Svar på tråden Sex och mens!!