• joja92

    Undersökning kring smarta badkar

    Hej allesammans!
    Vi är två entreprenörskapsstudenter som just nu jobbar på ett projekt relaterat till smarta badkar. Vi skulle vara jättetacksamma om det är några här på Familjeliv.se som skulle kunna tänka sig att delta i vår undersökning. Undersökningen tar ca 5-10 minuter så det är inte den kortaste av undersökningar, men varje svar vi kan få in skulle hjälpa oss jättemycket!


    Syftet med vår undersökning är främst att ta reda på vad för funktioner folk är intresserade av att ha kopplade till sitt badkar. Varför vi har valt att komma till just Familjeliv.se är för att vi vill försöka få in åsikter och svar från så många olika grupper som möjligt då vi vet att olika grupper har olika syn och intressen när det gäller just bad.


    Slutligen, har ni frågor eller tankar kring undersökningen, eller om ni har några kul idéer kring smarta badkar/badrum får ni jättegärna skriva dessa nedan! :D 


    Länk till undersökningen:
    www.quicksurveys.com/s/t9JMm3


  • Svar på tråden Undersökning kring smarta badkar
  • Anonym (tanke)

    Rolig idé. Det enda jag saknar lite är "finliret". Dispenser för badolja, badsalt, badskum osv. Det hade varit toppen.

  • LFF

    Intressant men just den typ av badkar ni har som hypotetisk produkt är jag helt ointresserad av eftersom jag aldrig lägger mig i ett fyllt badkar utan lägger mig i karet samtidigt som jag börjar fylla på vatten

  • LFF

    Men idén om att kunna hålla en viss temperatur under hela badet lät spännande. Dock livsfarligt för egen del för då skulle jag aldrig komma ur badet! Nu är det nedkylda vattnet en mätare på att jag badat länge.

Svar på tråden Undersökning kring smarta badkar