• Anonym (Anony­m)
    Äldre 23 Oct 16:35
    3203 visningar
    12 svar
    12
    3203

    Tänker på att ha sex med äldre man

    Hej. Visste inte hur jag skulle kategorisera detta.

    Jag (tjej) har sedan flera år tillbaka haft både kärlekskänslor och åtråkänslor för en äldre, medelålders man, som jag ibland träffar (som vänner). Jag själv är myndig, under 20 dock. Jag har så stark längtan efter att ha sex med honom, och jag tänker på honom när jag tar på mig själv. Mina känslor gör mig desperat och galen. Samtidigt vet jag att i verkligheten, om vi skulle ha sex, skulle jag må dåligt över det. Men mina fantasier om att känna hans manshänder mot min kropp osv gör mig så himla desperat, och det känns som att jag fantiserat så mycket nu att det inte riktigt räcker längre. Jag vill ha honom på riktigt... Men det skulle skada mig också. Åh... Han är så lugn och snäll, och jag vill att han ska ge mig trygghet.

    Det som också är konstigt är att jag inte känner samma sak när jag väl träffar honom, men jag känner extremt intensiva känslor all övrig tid.

    Jag vet inte exakt varför jag skriver detta, men jag vill få ut det för det är ett "dilemma" jag har. 

    (Värt att nämna är kanske att jag har varit utsatt för sexuella övergrepp innan och att jag har daddy issues (pga dålig kontakt med min pappa)).

  • Svar på tråden Tänker på att ha sex med äldre man
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 15:24
    #1

    Puttar upp...

  • Äldre 26 Oct 15:51
    #2

    Det du beskriver låter som en ganska vanlig tonårsförälskelse, där man är kär i objektet på avstånd och låter honom representera det man tror sig behöva och vill ha i livet. 

    Det är inget fel att fantisera om folk. Tanken är fri.

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 16:24
    #3

    Men jag har känt såhär i åratal, och jag kan inte släppa honom. Jag blir extremt tänd på tanken att knulla honom. Jag funderar på att försöka få det hända, men vet att det samtidigt skulle vara destruktivt för mig. Vet inte hur jag ska göra... Känner mig fångad.

  • Äldre 26 Oct 16:41
    #4
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-26 16:24:09 följande:

    Men jag har känt såhär i åratal, och jag kan inte släppa honom. Jag blir extremt tänd på tanken att knulla honom. Jag funderar på att försöka få det hända, men vet att det samtidigt skulle vara destruktivt för mig. Vet inte hur jag ska göra... Känner mig fångad.


    OM du redan nu känner att det skulle vara dåligt för dig så ska du så klart inte agera på dina drömmar. Jag tycker istället att du skulke prata med någon beteendevetare om både övergreppen o de här känslorna. En kurator psykolog eller liknande kan hjälpa dig o reda ut dina tankar o känslor.

    Kram på dig!
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 16:51
    #5
    villbusa skrev 2018-10-26 16:41:40 följande:

    OM du redan nu känner att det skulle vara dåligt för dig så ska du så klart inte agera på dina drömmar. Jag tycker istället att du skulke prata med någon beteendevetare om både övergreppen o de här känslorna. En kurator psykolog eller liknande kan hjälpa dig o reda ut dina tankar o känslor.

    Kram på dig!


    Det vore i slutändan det smartaste, men jag har ingen lust att prata om övergreppen med någon då jag gjort det tillräckligt under förhör osv. Det känns svårt att någon skulle förstå mig. Trots det jag varit utsatt för så vill jag ligga med äldre män. Jag har verkligen issues. Men jag är så jävla kåt på att ha sex med äldre män... Samtidigt som jag vet att det skulle med 99% säkerhet vara destruktivt på något sätt.. FAN livet är så jävla jävla svårt.
  • Äldre 26 Oct 16:54
    #6
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-26 16:51:21 följande:

    Det vore i slutändan det smartaste, men jag har ingen lust att prata om övergreppen med någon då jag gjort det tillräckligt under förhör osv. Det känns svårt att någon skulle förstå mig. Trots det jag varit utsatt för så vill jag ligga med äldre män. Jag har verkligen issues. Men jag är så jävla kåt på att ha sex med äldre män... Samtidigt som jag vet att det skulle med 99% säkerhet vara destruktivt på något sätt.. FAN livet är så jävla jävla svårt.


    Ta steget... det är inte så svårt att prata med proffs som du tror. De frågar inte detaljer o händelseförlopp som poliser.

    Styrkekramar!
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 26 Oct 21:18
    #7
    villbusa skrev 2018-10-26 16:54:52 följande:
    Ta steget... det är inte så svårt att prata med proffs som du tror. De frågar inte detaljer o händelseförlopp som poliser.

    Styrkekramar!
    Tack <3
  • RoggaB
    Äldre 26 Oct 21:28
    #8

    Jag är en äldre man med ganska bra utseende, och jag har märkt att det är ganska vanligt med tjejer som vill ha sex med en äldre man.
    Jag hade ett fantaskiskt för hållande med en 31 år yngre kvinna. Hon dog tyvvär I en trafikolycka för ett år sedan. Hon efterlämmnade en gemensamm son på 3år... Nu har jag träffat en annan kvinna och min son får ett syskon nästa år. Nu är ålderskillnaden 29 år.

    Jag är inte speiellt rik, men jag inger trygghet och självförtroende, tror jag.

  • Anonym (Fönst­er)
    Thu 18 Apr 2019 08:31
    #9

    Jag träffade en mycket yngre tjej. Hade gärna legat med henne. Men hon var oskuld och var inte ute efter sex.
    Om du nu träffar en äldre man så hoppas jag att det är en man som inte pressar dig till nåt. Kanske mest är ömsint, respektfull och kramar dig. Sex är underbart för båda när det känns rätt och man är trygg.

  • Thu 18 Apr 2019 13:17
    #10

    För bådas skull, fundera först på om det är sex du vill ha av honom eller en pappas kärlek.

  • Anonym (eee)
    Thu 18 Apr 2019 14:19
    #11

    Men TS du skriver ju själv att du vet att du har "daddy issues", och att du inte känner så här när du träffar honom. Då förstår du att du inte ska agera på det. 

  • Sat 20 Apr 2019 17:35
    #12

    Hur var din relation med din egen pappa under din uppväxt? Var han närvarande? Hade ni en fungerande pappa och barn relation tillsammans?

Svar på tråden Tänker på att ha sex med äldre man