• Anonym (Manne­n)
    Äldre 24 Oct 23:16
    7138 visningar
    22 svar
    22
    7138

    Småpauserna under sexet

    Tyvärr är jag ingen evighetsmaskin i sängen som har 100% kontroll över min lilla snopp. Jag brukar kunna knulla på i några minuter innan jag känner att det börjar pirrar lite extra där nere. Varierar såklart en del men om jag knullar på duktigt så tar det som sagt inte allt för många minuter. Är det däremot mer åt myssex-hållet klarar jag mig ganska länge.

    Men när det händer att jag börjar närma mig så brukar jag dra ut den och säga något i stil med "nu har du blivit lite för sexig" och skratta till lättsamt. Sen brukar jag massera (säger man så??) tjejens klitoris, jag brukar leka/bitas med brösten och jag hånglar upp henne om jag känner för det. Jag brukar hålla på så en liten stund tills antingen tjejen kommer eller nästan ber mig knulla dom igen. Och så brukar jag köra på tills båda e nöjda.

    Men när killen känner att han börjar närma sig och du, som tjej, märker det. Tycker ni att stämningen och er kåthet dör lite då? Förväntar ni er att killen ska vara jävligt uthållig? Har upplevt att det känts som att tjejen tappat suget när man pausat efter ~5 minuter och börjat känna och ta på tjejen istället. Förstår om det händer efter 1min men så farligt har det aldrig varit.

    Verkar jag vara helkass eller oroar jag mig lite i onödan?

  • Svar på tråden Småpauserna under sexet
  • Anonym (tjej)
    Äldre 24 Oct 23:28
    #1

    klassiskt upplägg är väl annars att man först hånglar typ som förspel och sen kör penetration när kåtheten är maxad. att dra sig ur innan klimax och sänka tempot istället för att avsluta blir som att bli tjuvad på fläsket.... kan du inte dra ut på akten innan penetrationen istället för att pausa och köra två pass penetrering? eller, om du insisterar på paus, gör den kortare och hetare och passa på att byta ställning så blir det mindre märkbart att det är en paus du är ute efter?

  • Anonym (v)
    Äldre 24 Oct 23:31
    #2

    Du verkar helt normal. Detta är inget jag stör mig på.
    Det som är problem är om killen skiter i tjejen. Men du bryr dig , så du behöver inte oroa dig.

  • Anonym (N)
    Äldre 24 Oct 23:42
    #3
    Anonym (Mannen) skrev 2018-10-24 23:16:56 följande:

    Tyvärr är jag ingen evighetsmaskin i sängen som har 100% kontroll över min lilla snopp. Jag brukar kunna knulla på i några minuter innan jag känner att det börjar pirrar lite extra där nere. Varierar såklart en del men om jag knullar på duktigt så tar det som sagt inte allt för många minuter. Är det däremot mer åt myssex-hållet klarar jag mig ganska länge.

    Men när det händer att jag börjar närma mig så brukar jag dra ut den och säga något i stil med "nu har du blivit lite för sexig" och skratta till lättsamt. Sen brukar jag massera (säger man så??) tjejens klitoris, jag brukar leka/bitas med brösten och jag hånglar upp henne om jag känner för det. Jag brukar hålla på så en liten stund tills antingen tjejen kommer eller nästan ber mig knulla dom igen. Och så brukar jag köra på tills båda e nöjda.

    Men när killen känner att han börjar närma sig och du, som tjej, märker det. Tycker ni att stämningen och er kåthet dör lite då? Förväntar ni er att killen ska vara jävligt uthållig? Har upplevt att det känts som att tjejen tappat suget när man pausat efter ~5 minuter och börjat känna och ta på tjejen istället. Förstår om det händer efter 1min men så farligt har det aldrig varit.

    Verkar jag vara helkass eller oroar jag mig lite i onödan?


    Du låter helt fantastisk!! Du oroar dig helt i onödan! Det blir lätt monotont om det bara är in-ut, bryta av sådär är underbart!

    När man känner att killen närmar sig blir i alla fall jag, dökåt. Jag skulle inte uppskatta en jätteuthållig kille som bara pumpar, hellre som kommer fortare men kan/vill många gånger på följd istället då. Det är generellt hett när killen är nära men fokuserar på mig också.

    Sen kan det vara så att vissa tjejer kanske vill att du ska komma där och då för att de inte riktigt pallar mer. Du har kanske sett en del porr där killarna pumpar i all oändlighet... jämför dig inte med dem!

    Det va lite tankar :)
  • Anonym (Manne­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 08:46
    #4
    Anonym (tjej) skrev 2018-10-24 23:28:38 följande:

    klassiskt upplägg är väl annars att man först hånglar typ som förspel och sen kör penetration när kåtheten är maxad. att dra sig ur innan klimax och sänka tempot istället för att avsluta blir som att bli tjuvad på fläsket.... kan du inte dra ut på akten innan penetrationen istället för att pausa och köra två pass penetrering? eller, om du insisterar på paus, gör den kortare och hetare och passa på att byta ställning så blir det mindre märkbart att det är en paus du är ute efter?


    Jag kör nästan alltid ett långt förspel just för att maxa upp kåtheten.

    Det känns som att tjejen har svårt att nå klimax under själva penetrationen så därför borde dom väl inte ha problem med en paus? För det är med mina händer som jag får tjejen att komma. Sen låter jag tjejen välja om hon vill komma under en så kallad "paus" eller om hon vill komma efter jag kommit.
  • Äldre 25 Oct 09:45
    #5

    Jag hade ogillat en paus. Tänker att jag är så osexig att han typ slaknar och inte kan fortsätta utan ngt annat emellan. Att han säger att jag är sexig hade bara känts som för att vara snäll. Så hade också tappat suget.

    Kör på och kommer du eftr 5 min så gör det väl inget? Tycker inte jag i alla fall. Ha långt förspel istället för lämgre sexakt.

  • Anonym (Tjej3­0)
    Äldre 25 Oct 09:52
    #6

    Finns inget sexigare än en kille som inte kan hålla sig, och som visar det tydligt, genom att tex behöva pausa.

    Att killen håller på i all evighet är inget jag föredrar, det får mig att bli osäker på mig själv och börja undra om jag är oskön på något vis.

    När han visar tydligt att han är upphetsad av mig och att han är på väg att komma snabbt är det bästa som finns. Det tyder ju bara på att jag gjort något rätt;)

  • Anonym (Haha)
    Äldre 25 Oct 09:58
    #7

    Jag är kvinna (30+) och kan hålla med alla andra svar ovan, beror helt på hur jag själv känner mig den gången. Ibland VILL man ju bara *ge* njutning, och att mannen då skulle tänka mer på mig och skjuta upp sin egen njutning hade bara känts frustrerande.

    Men ibland är det ju UNDERBART om sexet drar ut på tiden och man får njuta länge. Det beror som sagt helt på dagsformen.

    Jag, som kvinna, vet ju inte om män klarar av att föra en dialog i det skedet när orgasmen är nära (kanske individuellt?) men tror du att du skulle kunna FRÅGA henne just då? Typ "vill du att jag ska komma nu, eller ska jag vänta?". Om ni diskuterar detta innan sexet (så det inte blir nåt missförstånd i stundens hetta) så hon är beredd på frågan, så kan du låta henne bestämma, iom svaret, om du skall pausa eller ej :)

  • Wowbag­ger200­0
    Äldre 25 Oct 11:07
    #8
    Anonym (N) skrev 2018-10-24 23:42:56 följande:

    Du låter helt fantastisk!! Du oroar dig helt i onödan! Det blir lätt monotont om det bara är in-ut, bryta av sådär är underbart!

    När man känner att killen närmar sig blir i alla fall jag, dökåt. Jag skulle inte uppskatta en jätteuthållig kille som bara pumpar, hellre som kommer fortare men kan/vill många gånger på följd istället då. Det är generellt hett när killen är nära men fokuserar på mig också.

    Sen kan det vara så att vissa tjejer kanske vill att du ska komma där och då för att de inte riktigt pallar mer. Du har kanske sett en del porr där killarna pumpar i all oändlighet... jämför dig inte med dem!

    Det va lite tankar :)


    Pumpar i all oändlighet... Ett porrklipp brukar var 10-20 minuter, och då är det en del annan sex än knull också...
  • Anonym (A)
    Äldre 25 Oct 11:57
    #9
    Anonym (v) skrev 2018-10-24 23:31:13 följande:
    Du verkar helt normal. Detta är inget jag stör mig på.
    Det som är problem är om killen skiter i tjejen. Men du bryr dig , så du behöver inte oroa dig.
    Håller med
  • Anonym (Hej)
    Äldre 25 Oct 13:27
    #10

    Jag kommer jättelätt och brukar dra ut den om det blir för nära, brukar skylla på att jag behöver ta på en kondom. Tar inte många sekunder men känner ändå att tanten blir lite irriterad. Kul att höra att många andra ändå föredrar killar som kommer fort. Efter att kondomen är på blir det lättare att styra så att vi kan komma samtidigt

Svar på tråden Småpauserna under sexet