• Anonym (Ts)
    Äldre 28 Oct 12:16
    1334 visningar
    6 svar
    6
    1334

    Är jag gravid eller ser jag fel

    Bifogar bild

  • Svar på tråden Är jag gravid eller ser jag fel
  • Anonym (Vet ej)
    Äldre 28 Oct 12:19
    #1

    Hej!

    Hur många dagar efter ägglossning är du och hur många dagar kvar till beräknad mens?

    Svårt att se så tidigt om det är positivt eller inte. Det där kan lika gärna vara ett spökstreck. Testa igen om några dagar.

  • Anonym (Vet ej)
    Äldre 28 Oct 12:21
    #2

    Om strecket är grått är det mer troligt ett spök och om det är svagt blått så finns chansen att det är positivt. :)

  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Oct 12:29
    #3
    Anonym (Vet ej) skrev 2018-10-28 12:19:54 följande:

    Hej!

    Hur många dagar efter ägglossning är du och hur många dagar kvar till beräknad mens?

    Svårt att se så tidigt om det är positivt eller inte. Det där kan lika gärna vara ett spökstreck. Testa igen om några dagar.


    Ingen aning ... jag tar Novofem för att kunna få mens ... beräknad mens om 5 dagar men blöde lite imorse och har krampar i magen och väldigt ont i ryggen . Jag vet inte vad jag ska tro .
  • Anonym (Ts) Trådstartaren
    Äldre 28 Oct 12:30
    #4
    Anonym (Vet ej) skrev 2018-10-28 12:21:08 följande:

    Om strecket är grått är det mer troligt ett spök och om det är svagt blått så finns chansen att det är positivt. :)


    Den är typ ljus ljus blå . Men försvinner ju mer man tittar kan knappt se den nu .
  • Anonym (Vet ej)
    Äldre 28 Oct 12:35
    #5

    Testen ska väl helst avläsas inom en viss tid, annars kan det visa fel. Du får helt enkelt avvakta och ta ett nytt test om några dagar. :)

  • Anonym (Bg)
    Äldre 28 Oct 13:10
    #6

    Köp inte dom skittesten. Dom testen ser alltid ut sådär. Köp digitalt eller vanliga från apotekens Egna märken.

Svar på tråden Är jag gravid eller ser jag fel