• Anonym (Amanda)

    Vill sätta på en man med strap-on

    Jag har länge haft en önskan om att vara den andra kvinnan åt någon som lever i en relation/äktenskap. Jag vet att otrohet är fel osv men kan inte släppa fantasin. Jag vill gärna träffa en man som jag kan få tillfredställande mun och strap-on innan han sedan går hem till sin kvinna. Jag skulle gärna träffa en kvinna att sätta på ordentligt innan hon går hem och tänker på mig.. var hittar jag dessa? Hur/var får jag napp på en man som vill bli påsatt tex? Det är inget man bara tar upp på krogen...

  • Svar på tråden Vill sätta på en man med strap-on
  • Johan82a

    Om du hade skrivit ditt inlägg utan att vara anonym så hade du säkert fått massor pm från olika män som är intresserade.

    Dessutom kan du även skriva ut vilken del av landet det rör sig om.

    Sedan finns det ju massor sidor för den typen av kontakt om man så vill.

    Tyvärr så kan jag inget om dessa sidor men det finns nog massor av kunskap här på forumet.

  • Amanda031

    Ja det är nog sant och tips på hur man tar upp det eller träffar någon som vill är välkommet. I Gbg finns klubbar att gå till men jag vill ha det förbjudna

  • Anonym (Vill jämt)

    Jag har satt på flera av mina killar med strapon och alla har njutit det gäller att ta det försiktigt.

    Mycket glidmedel och smek med fingrar innan du säger på.

  • Gaskarl
    Anonym (Vill jämt) skrev 2018-11-07 17:19:54 följande:

    Jag har satt på flera av mina killar med strapon och alla har njutit det gäller att ta det försiktigt.

    Mycket glidmedel och smek med fingrar innan du säger på.


    Bra skrivet.. Så vill jag ha det också, precis på samma sätt som om jag skulle ta min kvinna analt..
  • Anonym (I see)

    Tänder enormt på dominanta kvinnor, men föredrar nog en kvinnas varma härliga fitta som gnids mot min nakna rumpa. Det toktänder jag på och visst har haft riktigt sköna orgasmer av anal penetrering vid sex.

  • Anonym (Ja)

    Kunde vara intressant o bli påsatt med en strapon av en kvinna, men var hittar man kvinnor som vill inviga mig? ???? hehe känner mig skamsen och generad när jag tänker på det ????

  • Hårfagre
    Anonym (Ja) skrev 2018-11-26 20:24:57 följande:

    Kunde vara intressant o bli påsatt med en strapon av en kvinna, men var hittar man kvinnor som vill inviga mig? ???? hehe känner mig skamsen och generad när jag tänker på det ????


    Inget att skämmas för, det är väldigt skönt att bli tagen analt. Lycka till med att finna din 'rätta' kvinna :)
  • Anonym (Lcn)

    Blivit påsatt med strap on av min fru flertal gånger. Älskar omvända omvända roller.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Lcn) skrev 2018-11-29 07:44:14 följande:

    Blivit påsatt med strap on av min fru flertal gånger. Älskar omvända omvända roller.


    Hade önskat jag kunde berätta at jag vill bli knullad med en strapon men då det inte är manligt nog håller jag låg profil.
  • Anonym (.)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-14 23:09:34 följande:

    Hade önskat jag kunde berätta at jag vill bli knullad med en strapon men då det inte är manligt nog håller jag låg profil.


    Du får blanda lite betong, eller kanske köpa en ny hiltiborrhammare, för att kompensera att du emellanåt vill lägga upp stjärten för påsättning, men i alla fall är manlig nog. Funkar garanterat.
  • Swek

    Det där är verkligen min fantasi. Har tyvärr inte kommit så långt med sambon i sexlivet. Och hon uppskattar att jag är den dominanta, vilket jag kan tycka är såå tråkigt ibland. Vill ju också vara den som ibland får släppa kontrollen lite.

  • Hårfagre

    Har blivit påsatt.

    Två gånger dessutom av olika kvinnor.

    Bägge gångerna i doggystyle, runkade mig till orgasm en av gångerna.

  • Anonym (Fantiserar)

    Att få bli påsatt av en kvinna med strapon är en av dem största fantasier som man har. Har under några år utfört på mig själv, men det skulle vara fantastiskt att bli knullad i rumpan. Har tyvärr inte kommit så långt med min sambo.

  • Anonym (Mangbg)
    Anonym (Fantiserar) skrev 2019-06-16 10:40:49 följande:

    Att få bli påsatt av en kvinna med strapon är en av dem största fantasier som man har. Har under några år utfört på mig själv, men det skulle vara fantastiskt att bli knullad i rumpan. Har tyvärr inte kommit så långt med min sambo.


    Det skulle ja också vilja, har inte vågat fråga min fru än. Men hon leker med olika analpluggar i min bak. Vad har du för strapon när du leker själv?
  • Anonym (Fantiserar)
    Anonym (Mangbg) skrev 2019-06-16 10:49:02 följande:

    Det skulle ja också vilja, har inte vågat fråga min fru än. Men hon leker med olika analpluggar i min bak. Vad har du för strapon när du leker själv?


    Har dålig koll på vad saker heter, men blir ofta pluggar i olika storlek. Använder även en ?medelstor? dildo. Har även en som simulerar prostatan. Har en ny lite större dildo, som jag inte riktigt vågat prova ännu.
Svar på tråden Vill sätta på en man med strap-on