• Loisgris

    Min sambo vill inte ligga

    27 år, tvillingmamma och dökåt varje dag.

    Men min sambo ser inte ens åt mig på det sättet. Dom 3 gångerna vi haft sex i år har jag bett på mina knän att jag vill att han tar mig, jag har tvingat honom.

    I början så hade han ett sjukligt behov av att se på tjejer och kvinnor på internet, videos osv vilket jag blivit jättesårad över då jag redan i början känt att han inte åtrår mig. Han säger att han slutat glo på brudar så. Men Nu så känner jag att jag inte ens tar åt mig av komplimanger eller beröm från honom. Jag njuter inte av att vara med honom längre och mitt enda sexliv är med mig själv.

    Det är så jobbigt att varje dag längta efter sex med honom, för i mina ögon är han så manlig och åtråvärd och jag skulle sälja min själ för att få vara med honom sexuellt, men han vill inte. Han suckar jämt när jag försöker (har slutat försöka nu) och bryr sig inget om det sexuella. Eller ibland kan han komma och pilla på mina bröstvårtor, men vet inte vad jag ska tolka det som då han går iväg sen och visar starkt ointresse för att fortsätta. Alltså jag blir galen på detta livet.

    Jag är inte intresserad av att vara otrogen, jag vill bara få ligga med den man som påstår sig älska mig över allt.

    Jag känner mig bara som hans mamma, som ska tvätta, laga mat, städa och strukturera livet. Jag får ingen bekräftelse eller intimitet alls ???? hjälp, vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min sambo vill inte ligga
  • Anonym (Samma)

    Har ni pratat om det? Kanske finns nåt som gör att han inte vill?

    Inte för att få dig att tänka nåt dumt nu men kan han ha någon annan? När min ex visade noll intresse på alla plan...så va de för han ville vara trogen sin älskarinna:/

    När jag fick veta de så fall alla bitar på plats

    Jag hoppas att de är inte fallen för er 2 och att de löser sig för er

Svar på tråden Min sambo vill inte ligga