• Anonym (Hon)
    Äldre 1 Nov 23:32
    4605 visningar
    10 svar
    10
    4605

    Han bryr sig inte om min njutning

    Jag har varit tillsammans med min kille i åtta år. Jag är 42 och han är 37. I början av vårat förhållande vägde jag mindre än jag gör nu. Han har också ökat lite i vikt. De första åren var vårat sexliv bättre, mycket pga att vi var mer rörliga. Det var dock sju år sedan han utförde orslsex på mig. Jag har frågat honom ibland varför han aldrig vill men han har svarat undvikande och jag har förstått att min vikt spelar in. När vi har sex har vi korta samlag där bara han kommer. Han vill inte ta i mina bröst och han bryr sig inte om vad jag gillar. Han lämnar rummet när jag använder min maskin och vill inte medverka alls. Idag tog jag upp igen att jag vill att han ska bry sig om vad jag behöver, vad jag gillar och vad jag tycker är skönt. Han erkände att min vikt gör att han inte vill utföra oralsex. Att han inte gillar bröst. Att han trodde jag njöt lite av sex när vi hade det och att maskinen tog hand om resten. Han har någon gång ibland klämt oengagerat på mins bröst. En gång höll han i min maskin men jag märkte direkt att hans tankar var någon annanstans. Han erkände att han inte tänker på mina känslor när vi har sex. Att han är egoistisk och är en tagare. Jag vet inte vad jag ska tänka. Visst, jag har haft på tok för mycket tålamod men jag har ändå hoppats på en förändring hos honom. Jag märker att när han tar i mig är det ingen känsla där. Han tänder inte på att jag njuter. Jag betvivlar inte att han älskar mig för det visar han på så många andra sätt, men vad sjutton gör jag med det sexuella? Mitt sexliv är snabbisar och min sexmaskin.

  • Svar på tråden Han bryr sig inte om min njutning
  • Anonym (usch)
    Äldre 1 Nov 23:51
    #1
    Anonym (Hon) skrev 2018-11-01 23:32:58 följande:

    Jag har varit tillsammans med min kille i åtta år. Jag är 42 och han är 37. I början av vårat förhållande vägde jag mindre än jag gör nu. Han har också ökat lite i vikt. De första åren var vårat sexliv bättre, mycket pga att vi var mer rörliga. Det var dock sju år sedan han utförde orslsex på mig. Jag har frågat honom ibland varför han aldrig vill men han har svarat undvikande och jag har förstått att min vikt spelar in. När vi har sex har vi korta samlag där bara han kommer. Han vill inte ta i mina bröst och han bryr sig inte om vad jag gillar. Han lämnar rummet när jag använder min maskin och vill inte medverka alls. Idag tog jag upp igen att jag vill att han ska bry sig om vad jag behöver, vad jag gillar och vad jag tycker är skönt. Han erkände att min vikt gör att han inte vill utföra oralsex. Att han inte gillar bröst. Att han trodde jag njöt lite av sex när vi hade det och att maskinen tog hand om resten. Han har någon gång ibland klämt oengagerat på mins bröst. En gång höll han i min maskin men jag märkte direkt att hans tankar var någon annanstans. Han erkände att han inte tänker på mina känslor när vi har sex. Att han är egoistisk och är en tagare. Jag vet inte vad jag ska tänka. Visst, jag har haft på tok för mycket tålamod men jag har ändå hoppats på en förändring hos honom. Jag märker att när han tar i mig är det ingen känsla där. Han tänder inte på att jag njuter. Jag betvivlar inte att han älskar mig för det visar han på så många andra sätt, men vad sjutton gör jag med det sexuella? Mitt sexliv är snabbisar och min sexmaskin.


    Blir helt förfärad och ledsen när jag läser det här. Så Fruktansvärt att jag finner inga ord. Du är värd nån som åtrår dig och tycker du är viktig. Du är någon som din man borde bry sig om, vars önskningar och glädje borde göra honom glad och angelägen att uppfylla. Han är otroligt egoistisk och älskar dig inte som du tror. Han nöjer sig och tar för sig av det han vill ha, helt utan medkänsla och hänsyn till dig. Sluta ligg med honom genast och låt honom inte komma nära dig förrän han verkligen vill det och lämna honom om det inte händer. Skaffa en älskare...få honom att förstå att du klarar dig bra utan honom och har ett liv och på jakt efter en bättre man så fort du kan.

    Du förtjänar kärlek och ett rikt och hängivet sexliv!
  • Anonym (maski­nen)
    Äldre 2 Nov 00:02
    #2
    Anonym (Hon) skrev 2018-11-01 23:32:58 följande:

    Jag har varit tillsammans med min kille i åtta år. Jag är 42 och han är 37. I början av vårat förhållande vägde jag mindre än jag gör nu. Han har också ökat lite i vikt. De första åren var vårat sexliv bättre, mycket pga att vi var mer rörliga. Det var dock sju år sedan han utförde orslsex på mig. Jag har frågat honom ibland varför han aldrig vill men han har svarat undvikande och jag har förstått att min vikt spelar in. När vi har sex har vi korta samlag där bara han kommer. Han vill inte ta i mina bröst och han bryr sig inte om vad jag gillar. Han lämnar rummet när jag använder min maskin och vill inte medverka alls. Idag tog jag upp igen att jag vill att han ska bry sig om vad jag behöver, vad jag gillar och vad jag tycker är skönt. Han erkände att min vikt gör att han inte vill utföra oralsex. Att han inte gillar bröst. Att han trodde jag njöt lite av sex när vi hade det och att maskinen tog hand om resten. Han har någon gång ibland klämt oengagerat på mins bröst. En gång höll han i min maskin men jag märkte direkt att hans tankar var någon annanstans. Han erkände att han inte tänker på mina känslor när vi har sex. Att han är egoistisk och är en tagare. Jag vet inte vad jag ska tänka. Visst, jag har haft på tok för mycket tålamod men jag har ändå hoppats på en förändring hos honom. Jag märker att när han tar i mig är det ingen känsla där. Han tänder inte på att jag njuter. Jag betvivlar inte att han älskar mig för det visar han på så många andra sätt, men vad sjutton gör jag med det sexuella? Mitt sexliv är snabbisar och min sexmaskin.


    Va är det för en maskin?
  • Anonym (Hon) Trådstartaren
    Äldre 2 Nov 00:04
    #3

    En satisfyer pro 2

  • Anonym (Hon) Trådstartaren
    Äldre 2 Nov 00:10
    #4

    Hej Usch!

    Tack för dina tankar. Jag känner likadant. Den man lever med borde bry sig om vad jag behöver och längtar efter. Vilja se mig njuta och att det kan tända honom. Jag förstår ingenting.

  • Äldre 2 Nov 08:36
    #5

    Men snälla nån

    Du måste dumpa honom, du är värd så mycket mer!

  • Äldre 2 Nov 08:55
    #6

    Du glömde berätta vad HAN anser att ni bör göra!

    Det skulle jag gärna vilja veta. Felet ligger ju hos honom för tillfället. Med felet menar jag ointresset för din njutning, inte hans person.

    Finns det inget ni kan göra så är det ju mer fråga om ni verkligen bör ha ett förhållande med varandra eller mår bättre av att dela på er?

  • Anonym (LBD)
    Äldre 2 Nov 09:37
    #7

    Rent krasst sagt kanske problemet faktiskt ligger i övervikten?

    Kvinna här som är i ett samkönat förhållande. Min sambo är gravt överviktig (minst 50kg överviktig om inte mer) och ärligt talat är jag inte längre attraherad av henne. I dagsläget har vi inget sexliv.

    Jag stannar för att jag gillar andra saker hos henne. Gillar hennes umgänge och gillar att mysa, kramas, etc. Vi har det kul ihop på många plan. Men jag är helt enkelt inte intresserad av sex med henne längre.

    Jag har försökt uttrycka det ett par gånger men jag tror inte att hon tar in det på rätt sätt. Kanske förnekar hon det för sig själv, inte vet jag. Eller så orkar hon inte engagera sig. Det kanske är lättare att förbli överviktig och utan sex än att faktiskt ta tag i problemet.

    Om jag låter bitter så är det för att jag är bitter när det gäller den här biten, haha.

    Nu behöver det inte vara så i ditt fall. Men det KAN vara så. Har han sagt att han inte vill gå ner på dig pga övervikt så har du ju svaret på just den frågan där.

    Sedan är det en helt annan femma om han faktiskt är en egoistisk älskare. Han kanske inte bryr sig, punkt, oavsett din vikt och oavsett andra faktorer. Han kanske bara vill få sitt och är nöjd, och då finns det ju ingen bra lösning egentligen mer än att lämna...

  • Anonym (Ellie­)
    Äldre 2 Nov 09:48
    #8
    Anonym (Hon) skrev 2018-11-01 23:32:58 följande:

    Jag har varit tillsammans med min kille i åtta år. Jag är 42 och han är 37. I början av vårat förhållande vägde jag mindre än jag gör nu. Han har också ökat lite i vikt. De första åren var vårat sexliv bättre, mycket pga att vi var mer rörliga. Det var dock sju år sedan han utförde orslsex på mig. Jag har frågat honom ibland varför han aldrig vill men han har svarat undvikande och jag har förstått att min vikt spelar in. När vi har sex har vi korta samlag där bara han kommer. Han vill inte ta i mina bröst och han bryr sig inte om vad jag gillar. Han lämnar rummet när jag använder min maskin och vill inte medverka alls. Idag tog jag upp igen att jag vill att han ska bry sig om vad jag behöver, vad jag gillar och vad jag tycker är skönt. Han erkände att min vikt gör att han inte vill utföra oralsex. Att han inte gillar bröst. Att han trodde jag njöt lite av sex när vi hade det och att maskinen tog hand om resten. Han har någon gång ibland klämt oengagerat på mins bröst. En gång höll han i min maskin men jag märkte direkt att hans tankar var någon annanstans. Han erkände att han inte tänker på mina känslor när vi har sex. Att han är egoistisk och är en tagare. Jag vet inte vad jag ska tänka. Visst, jag har haft på tok för mycket tålamod men jag har ändå hoppats på en förändring hos honom. Jag märker att när han tar i mig är det ingen känsla där. Han tänder inte på att jag njuter. Jag betvivlar inte att han älskar mig för det visar han på så många andra sätt, men vad sjutton gör jag med det sexuella? Mitt sexliv är snabbisar och min sexmaskin.


    Om han säger rakt ut att han är en egoist och en tagare så är det ju ett tydligt tecken på att han inte är intresserad av att ändra sig.

    Jag skulle säga att det är ett lost cause. Den typen av män tror jag egentligen är rätt ointresserade av sex de skulle lika gärna kunna ha en lösfitta.

    Mitt råd är gör slut och gå vidare. Hitta någon bättre älskare!
  • Anonym (A)
    Äldre 2 Nov 12:05
    #9
    Anonym (usch) skrev 2018-11-01 23:51:09 följande:
    Blir helt förfärad och ledsen när jag läser det här. Så Fruktansvärt att jag finner inga ord. Du är värd nån som åtrår dig och tycker du är viktig. Du är någon som din man borde bry sig om, vars önskningar och glädje borde göra honom glad och angelägen att uppfylla. Han är otroligt egoistisk och älskar dig inte som du tror. Han nöjer sig och tar för sig av det han vill ha, helt utan medkänsla och hänsyn till dig. Sluta ligg med honom genast och låt honom inte komma nära dig förrän han verkligen vill det och lämna honom om det inte händer. Skaffa en älskare...få honom att förstå att du klarar dig bra utan honom och har ett liv och på jakt efter en bättre man så fort du kan.

    Du förtjänar kärlek och ett rikt och hängivet sexliv!
    Håller med till 100 procent.
  • Anonym (Hon) Trådstartaren
    Äldre 2 Nov 14:16
    #10

    Salmiakk, ja men jag vill ju att det ska bli bättre. Jag älskar honom.

    FreshLinen, han tycker han tänker fel själv och vill göra mer för mig men tycker han har fastnat i en ond spiral. Samtidigt säger han ju att han inte tänker på min njutning så jag vet inte om han vill att vårat sexliv ska vara annorlunda.

    LBD, tack för att du är ärlig om din relation och berättar. Det ligger mycket i att jag inte orkat ta tag i det. Det började med en skada som gjorde att jag inte kan träna och så har jag gått upp i vikt. I mitt fall ska jag göra en operation för att hitta tillbaka till ett liv som fungerar igen. Jag mår inte bra av detta. Vad säger din kvinna om att ni inte är intima som förr då?

    Ellie, jag hoppas han vill ändra sig för min skull. Att det är värt att lägga lite energi på mig. Annars dör min tro på bra män lite...

Svar på tråden Han bryr sig inte om min njutning