• Gotski­llz666
    Äldre 3 Nov 23:35
    1456 visningar
    5 svar
    5
    1456

    jag tycker att jag är mycket bättre än dig

    hej,

    när jag går på stan så undviker jag ögonkontakt med dig, endast snygga brudar jag vill knulla kollar jag på. 

    jag tycker att jag är mycket bättre än dig och jag vill inte ens slösa min energi på att veta att du ens existerar.

  • Svar på tråden jag tycker att jag är mycket bättre än dig
  • Äldre 3 Nov 23:39
    #1

    Hur vet du vilka som är snygga om du inte kollar?

  • PappaA­ndreas
    Äldre 3 Nov 23:39
    #2

    Du sårar mig.

  • Äldre 3 Nov 23:42
    #3

    Gå in och läs i tråden ?tjejer är blåsta till sina natur? eller liknande så förstår ni vad detta är för en pajsare. Antingen driver han bara, gör han inte det så är det något allvarligt fel på grabben.

  • Anonym (Ö)
    Äldre 3 Nov 23:50
    #4
    Gotskillz666 skrev 2018-11-03 23:35:30 följande:

    hej,

    när jag går på stan så undviker jag ögonkontakt med dig, endast snygga brudar jag vill knulla kollar jag på. 

    jag tycker att jag är mycket bättre än dig och jag vill inte ens slösa min energi på att veta att du ens existerar.


    Har du ett fungerande socialt liv? Vänner? Flickvänner? ONS?
  • Äldre 4 Nov 08:17
    #5

    För att göra intryck på kvinnor på mer än ett sätt så har du en fördel om du kan hantera språket på ett korrekt sätt.

    En mening ska alltid inledas med versal och ordet dig i andra meningen och i rubriken bör bytas ut mot du. Två grava språkliga fel på enbart två meningar gör att du upplevs som mycket ung och dessutom okunnig, vilket till viss del ursäktar din rätt orealistiska självbild.


    Gotskillz666 skrev 2018-11-03 23:35:30 följande:

    hej,

    när jag går på stan så undviker jag ögonkontakt med dig, endast snygga brudar jag vill knulla kollar jag på. 

    jag tycker att jag är mycket bättre än dig och jag vill inte ens slösa min energi på att veta att du ens existerar.


Svar på tråden jag tycker att jag är mycket bättre än dig