• Torsungen

    Hjälp mig lista ut felet!! Biverkning dalacin

    Vet inte om detta riktigt hamnade på rätt rubrik, aningen svår placerat då jag inte vet vad detta är..

    Började för någon vecka sen med dalacin mot bakriell vaginos. Har använt detta förut och fick då exakt samma som jag fått nu, direkt efter behandlingen.

    Känner mig blöt, hela tiden. Alltså inte av att vara upphetsad utan känns som att jag har överproduktion av något. Förra gången jag fick detta gav alla mig samma svar, att jag fått svamp från dalacinen. Men med olika krämer och tabletter hjälpte inget mig.. Detta är verkligen obehagligt, känner det hela tiden. Så svårt att hitta ord men när jag vaknar på morgonen är det första jag känner hur äckligt och blött det känns. Och min kille får absolut inte röra mig för vet inte vad han kommer tänka. Visst är detta bättre än lukten från BV men känslan är hemsk.

    Besökte gym ett antal gånger sist jag hade det såhär men dom kunde inte ge mig något svar, dom sa helt enkelt att allt va normalt.

    Sökt och sökt men inte ens hittat något liknande, så jag antar att det inte är något vanligt.. Men om någon kanske vet va det kan va skulle jag vara tacksam ???? hopplöst känns det just nu och jag vill känna mig normal igen.

Svar på tråden Hjälp mig lista ut felet!! Biverkning dalacin