• K Kalle

    Hur kommer ni rösta vid nyval?

    Om det nu skulle bli nyval kommer du då att rösta och röstar du då på samma parti som i höstas eller på något annat parti? Själv kommer jag att rösta på samma parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur kommer ni rösta vid nyval?
  • Anonym (-)
    Anonym (KD) skrev 2018-11-08 11:37:07 följande:

    Kommer rösta KD igen.


    Du är medveten om att deras partiledare gått i grundskola hos Livets Ord?
    Känns ju inte så där jävla bra, faktiskt...
  • Mongoliet

    Kommunisterna istället för Vänsterpartiet. Miljöpartiet kanske skräller och får fram nya och bra partiledare & blir ett vänsterparti igen & fokuserar på miljön. Då kanske jag överväger de igen.

  • K Kalle

    Jag är glad att ni kommer att rösta. Flera i min närhet kommer att röstskolka. De tycker att de redan gjort sitt och passar det inte får det vara. Jag försöker övertyga dem att rösta men hittills har det inte gått bra. Hoppas att det inte blir nyval!

  • Anonym (lööf)

    Blir troligen Lööf. Känns osäkert med Kristersson.

  • Anonym (KD)
    Anonym (-) skrev 2018-11-08 11:41:10 följande:

    Du är medveten om att deras partiledare gått i grundskola hos Livets Ord?

    Känns ju inte så där jävla bra, faktiskt...


    Jag dömer inte folk efter var de gått i skola. Frikyrkliga människor kan vara både bra och dåliga människor de med. Jag tycker att hon har bra och sunda värderingar. Är dock inte religiös på det sättet själv.
    Anonym (lööf) skrev 2018-11-08 13:14:08 följande:

    Blir troligen Lööf. Känns osäkert med Kristersson.


    Finns det något osäkrare än Lööf? Samarbeta med moderaterna? Njaa... Samarbeta med S? Njaa...

    Hon verkar inte kunna samarbeta med någon faktiskt. Möjligen L men de följer ju bara efter vad hon vill.

    Och mkt lättkränkt och kan inte kompromissa alls.
  • Anonym (lööf)
    Anonym (KD) skrev 2018-11-08 13:25:48 följande:
    Jag dömer inte folk efter var de gått i skola. Frikyrkliga människor kan vara både bra och dåliga människor de med. Jag tycker att hon har bra och sunda värderingar. Är dock inte religiös på det sättet själv.
    Anonym (lööf) skrev 2018-11-08 13:14:08 följande:

    Blir troligen Lööf. Känns osäkert med Kristersson.


    Finns det något osäkrare än Lööf? Samarbeta med moderaterna? Njaa... Samarbeta med S? Njaa...

    Hon verkar inte kunna samarbeta med någon faktiskt. Möjligen L men de följer ju bara efter vad hon vill.

    Och mkt lättkränkt och kan inte kompromissa alls.
    Gillar de som håller vad de lovat och inser konsekvenserna av vad de säger.

    Ebba Busch Thor ger mig rysningar av obehag, synd att man inte kan exportera henne till bibelbältet i USA.
Svar på tråden Hur kommer ni rösta vid nyval?