• Namn123

    Har ni varit otrogen och kommit undan med det?

    Har du varit otrogen och kommit undan med det eller kom din parten på dig? Eller valde du att berätta de för hem? Dela gärna med er av era historier!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni varit otrogen och kommit undan med det?
  • Anonym (Varje gång)

    Har varit otrogen 7-8 ggr i olika grad, aldrig blivet påkommen.

    Har blivet vid resor på annan ort/utomlands.

  • Anonym (Variation)

    Japp, jag går på bordell när jag är på jobbresor och det är ju inte så lätt att avslöja hehe

  • Anonym (Fd missbrukare)

    Ja, många gånger för flera år sedan. Idag ångrar jag detta och har ibland ångest för hur illa jag behandlade mitt ex. 
    Men vid den tidpunkten var jag i ett missbruk, som missbrukare gör man allt för att komma över droger etc. 

  • Anonym (beta)
    Anonym (mia) skrev 2018-11-09 07:40:18 följande:

    En gång med en kille som jag jobbade ihop med. Det var en sån där få-ut-det-ur-systemet-grej. Vi var attraherade av varandra och när vi hamnade på en jobbresa ihop hamnade vi också i säng. Det var så klart helt förkastligt, båda var i relationer, han var gift med barn. Men efter att vi hade haft sex dämpades spänningarna mellan oss och vi blev i stället goda vänner. Vi ses fortfarande på lunch eller aw och jag har inte en tanke på att ligga med honom igen.

    Ingen av våra respektive vet om att vi haft sex.


    synd att ni hade dålig sex
  • Anonym (beta)
    Anonym (mia) skrev 2018-11-09 12:07:55 följande:
    Varför tror du att det var dåligt? För att vara en första gång var det riktigt bra. Det som hände var nog snarare att det blev väldigt tydligt, vad vi hade ihop och med våra respektive och var det kunde sluta om vi fortsatte vägen vi gått in på. Då skulle kanske både våra relationer och vår vönskap med varandra ha gått i kras och inget sex, hur bra det än varit, hade varit värt det.
    har man bra sex vill man ha mer
  • Wowbagger2000
    Anonym (beta) skrev 2018-11-09 12:21:01 följande:

    har man bra sex vill man ha mer


    Eller så låter man det stanna vid en gång... Första gången kan vara magisk, andra gången kanske inte alls lika bra.
  • Anonym (svinet)

    Har varit otrogen vid fyra tillfällen. Första gången hånglade jag med en kille på fyllan. Några månader senare hånglade jag med en annan kille på fyllan som jag träffade igen någon månad senare och (återigen på fyllan) hånglade med och runkade av. Några månader efter det hade jag sex med en tredje person vid ett tillfälle (and you guessed it, det var på fyllan). Efter det gjorde jag inget mer. Har nu gått 3 år sedan sista gången och har inget behov av att vara otrogen igen. Har varit full flera gånger sen dess och inte gjort något med någon annan trots att de velat och jag varit attraherad av dem. Jag berättade för min partner om den första gången men inte de andra tre.

    Om jag ska vara ärlig vet jag inte varför jag gjorde det. Jag kände skam varje gång och grät alltid dagen efter för jag kände mig som en hemsk människa. Kanske ville jag ha bekräftelsen? Spänning? Kanske ville jag omedvetet såra min partner? Eller kanske såra mig själv? Jag var inte attraherad av någon av männen jag var otrogen med så det var inte det. Men oavsett vad anledningen var så är jag över det nu och har lovat mig själv att aldrig vara otrogen igen.

    Vad gäller ursäkter så behövdes inga. Jag berättade om den första gången, men min partner misstänkte aldrig något om de andra och jag blev aldrig påkommen. Blev nog lättare då jag inte höll kontakten med dem så det var enkelt att radera alla bevis och låtsas som ingenting. Till männen jag var otrogen med ljög jag och sa att jag var i en öppen relation och då kände inte dem heller att de behövde ifrågasätta något. Jag sa att vi ville hålla den öppna relationen hemlig och lyckades på så sätt övertyga männen att inte säga något. Eftersom dem alla trodde att det som hände var okej för både mig och min partner kunde dem också gå iväg med ett gott samvete efteråt. Den här lögnen drog jag för att stilla mitt eget samvete och undvika att männen dömde mig för vad jag gjort. Det är jag medveten om.

Svar på tråden Har ni varit otrogen och kommit undan med det?