• Äldre 9 Nov 05:45
    2385 visningar
    6 svar
    6
    2385

    När fick du mjölkstockning?

    Verkar som de flesta om de får mjölkstockning inte får det med första barnet. Kan det vara så? I mitt tycke är mjölkstockning värre än förlossning.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När fick du mjölkstockning?
  • Äldre 9 Nov 08:12
    #1

    Det tror jag verklgien inte på. Jag hade mjölkstockning med första och även syrran hade flera gånger med första barnet.

  • Anonym (K)
    Äldre 9 Nov 08:23
    #2

    Finns inget alternativ som passar mig. Jag har fått mjölkstockning med båda barnen och är 100% säker på att jag får det med trean också.

  • Äldre 9 Nov 09:18
    #3

    Jag får det regelbundet med första barnet. Ofta bara feber - inte så ont. Inte värre än förlossning i mitt tycke, hehe.

  • Äldre 9 Nov 18:06
    #4

    Flera gånger med första barnet. Än så länge inte alls med andra.

  • Äldre 10 Nov 00:01
    #5

    Många gånger med första barnet. Sedan lärde jag mig varningstecknen och kunde ofta hejda stockningen innan jag blev sjuk av den. Ofta men inte alltid. Jag fick minst en mjölkstockning med varje barn.

  • Äldre 10 Nov 08:40
    #6

    Jag fick en gång med tredje. Nära på att bli inlagd men slutade med 10 dagars antibiotika kur.

    De jag har pratat med har inte fått det med första utan med följande barn.

    Min uppfattning hade alltid varit att man fick det med första sen lärde man sig men så är det inte med mig och mina vänner. Därför tycker jag att det är intressant med denna omröstning

Svar på tråden När fick du mjölkstockning?